Venlo / Maastricht

Key Account Coördinator

In een gloednieuw pand ga jij plaatsnemen op je nieuwe werkplek. De eerste nieuwe klanten zijn bekend. Jij zorgt samen met jouw team voor een soepele klantimplementatie en bouwt deze klantrelaties verder uit. Jij gaat voor het uiterste! Dagelijks heb je proactief contact met internationale klanten en bent voor hen de interne vertegenwoordiger naar collega’s van onder andere planning én crossdock. Jouw doel? Zorgdragen voor passende oplossing voor jouw collega’s en de klant. Geen dag is hetzelfde in de rol van Key account coördinator.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een salaris tussen de €2250 en €3000;
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld, op basis van een fulltime dienstverband; 
  • 5% gratificatie; 
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%; 
  • toegang tot kennis en training via een interne Academy. Zo kan jij groeien en invloed uitoefenen op jouw carrière pad.

Hier kerken je jezelf in

  • een servicegerichte instelling, je denkt in oplossingen, werkt goed in een team én bent pas tevreden als het werk klaar is
  • sociale vaardigheden, een gezonde dosis humor en je bent niet bang om de telefoon te pakken; 
  • goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • passie voor transport en logistiek. Deze weet je ook over te brengen op anderen;
  • minimaal 2 jaar werkervaring, in een soortgelijke rol als bijvoorbeeld customer servicemedewerker, transport planner of andere klantgerichte functie.

Dit vind je leuk om te doen

  • opstellen van rapportages in Excel, het behandelen van klachten/claims én het verwerken van de bijkomende logistieke administratie in ons systeem;
  • constateren, analyseren én oplossen van afwijkingen in het proces;
  • verder uitbouwen van de klantrelatie en het herkennen van zakelijke kansen; 
  • nauw onderhouden van contact met interne afdelingen, waaronder jouw collega’s van de planning, sales én crossdock. 
Warehouse Manager vacature

Warehouse Team Lead

Jij bent een echte teamplayer, zoekt een baan waar ruimte is voor innovatie, eigen inbreng en jouw persoonlijke ontwikkeling! Jij weet mee te groeien met het bedrijf en dit is goede banen te leiden. Voel jij je aangesproken? Mooi, dan ben je hier aan het juiste adres. Als Warehouse Team Lead rapporteer je rechtstreeks aan de Warehouse Manager en geef je leiding aan zo’n 20 tot 30 Warehouse Operators. Je weet als geen ander heet beste in je collega’s naar boven te halen en zo zorg je samen dat de logistieke processen continue worden verbeterd en zijn jullie de klant zo goed mogelijk van dienst.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! €2400,- tot €3200,-
  • Uitdagende baan in een internationale omgeving;
  • Niet geheel onbelangrijk; persoonlijke aandacht, open communicatie en collegialiteit staan centraal bij deze organisatie!
  • Goede carrièremogelijkheden;
  • Mee kunnen groeien met het bedrijf.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over een oplossingsgerichte houding, je weet het overzicht te houden en denkt altijd een paar stappen vooruit;
  • Je hebt zo’n 2 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een logistieke omgeving of productieorganisatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord én geschift;
  • Je bent bereid om in 2 ploegen te werken;
  • Geen passend diploma? Daar geven we niet zoveel om. Passie en overgave voor de logistiek is veel belangrijker!!

Dit vind je leuk om te doen

  • Het leveren van input voor projecten ter verbetering van onze logistieke processen én procedures;
  • Coachen, trainen en aansturen van jouw teamleden;
  • Het naleven én toezien op de wettelijke, bedrijfs- en veiligheidsvoorschriften;
  • Je stuurt vanzelfsprekend de operationele werkzaamheden aan en zorgt dat alles in goede banen wordt geleid.