Venlo

Restaurant Manager

Als Restaurant Manager ben je de rechter hand van de Franchisee en draagt dan ook over jouw filiaal de eindverantwoordelijkheid over het behalen van de operationele en financiële doelen. Vanuit de operationele en financiële doelen en jouw eigen visie en ondernemersgeest stel je het jaarplan op. Je deelt dit met jouw medewerkers en vertaalt dit naar concrete doelstellingen. Dankzij jouw begeleiding, analyses en vermogen om bij te sturen, zorg je ervoor dat deze ook echt worden gehaald

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen  €3000,- – €3600
  • Gerichte trainingen en opleidingen en waar de behoefte is eventueel ook extern. Wees je er van bewust dat de meeste cursussen in Utrecht worden gegeven, maar dat er na ca. 1 jaar ook een cursus in Londen volgt.
  • Bonus regeling
  • Leuke gezellige collega’s
  • Een plek waar je jezelf mag zijn.

Hier herken jij jezelf in

  • HBO-werk en denk niveau.
  • Gastgerichtheid zit in je bloed.
  • Je hebt aantoonbare management ervaring. Je bent dan ook in staat om resultaat gericht te werken en er voor te zorgen dat alles loopt zoals jij dat wil en verwacht.
  • Je bent in staat om complexe processen te begrijpen en te vertalen naar de werkvloer. Je bent in staat om analyses te maken en op basis hiervan korte en lange termijn visies op te stellen.
  • Je houdt er van om in een dynamische omgeving te werken en barst zelf ook van de energie. Je hebt geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit.
  • Je bent continu op zoek naar manieren om te verbeteren en de dingen nog beter te doen.

Dit vind je leuk om te doen

Samen met jouw team blink je uit in gastgerichtheid. Bij alles denk je vanuit het oogpunt van de gast. Je bent het gezicht en aanspreekpunt van het restaurant en de medewerkers. Je hebt een ondernemende mentaliteit en kickt op het behalen van doelstellingen. Je staat open voor anderen, bent een verbinder en werkt aan een goede band met de medewerkers.

Jij draagt met jouw team van managers de leiding over meer dan 100 medewerkers. Je hebt een oog voor het ontwikkelen van talent en zet de juiste medewerker op de juiste plek in. Je coacht jouw managers en medewerkers naar hun volgende stap. Je creëert een positieve en veilige werkomgeving waarin de normen en waarden leidend zijn. Motiverend inspireren hoort daar ook bij. Zo bouw je aan onderling vertrouwen en zorg je voor het beste resultaat. Veranderende omstandigheden en innovaties zie je als kansen. Een vereiste is uiteraard een sluitende administratie en een perfect beheerd en onderhouden restaurant.

IT Engineer

Wij zijn op zoek naar een ervaren, gedreven en gepassioneerde IT Engineer!

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen €3300,- € 5500,-
  • en positie in de basis van een nieuw, groeiend en enthousiast opstartend team;
  • Een informele en ambitieuze werkomgeving;
  • Aanwezigheid van voldoende technische collega’s om als sparringpartner te gebruiken;
  • Veel verantwoordelijkheid, eigen inbreng en diversiteit;
  • Ontwikkel- en doorgroeikansen in verband met de groei in het werkgebied. De ontwikkeling van je technische skills wordt aangeboden via e-learning omgevingen en/of klassikale scholing;
  • Gezelligheid met je collega’s door enthousiaste collega’s georganiseerde events als LAN-parties, Tech-, en testlabs;
  • Een marktconform salaris op basis van je opleiding, kennis en ervaring;
  • Een werkomgeving in een financieel gezonde organisatie.
  • We bieden je in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden. Daarbij spreken we de intentie uit bij verlenging te kiezen voor een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • 26 vakantiedagen, goede pensioenregeling, onkostenvergoeding voor mobiele telefoon en een laptop van de zaak.

Hier herken jij jezelf in

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar praktijkervaring in het zelfstandig uitvoeren van beheer-, en migratiewerkzaamheden bij de klant;
  • Projectervaring bij externe opdrachtgevers (kleine tot middelgrote IT projecten);
  • Kennis van Microsoft producten zoals Active Directory, Windows Exchange Server en SQL, VMware VDI en Hypervisor, Office365, Azure en Intune is een pré;
  • Kennis en ervaring met security producten (Firewalls, Endpoint security, Hardening) is een pré;
  • Leergierig! De drive om de nieuwste technieken eigen te maken, trainingen te volgen en certificaten te behalen. Uiteraard word je hierin door ons gefaciliteerd;
  • Je weet de gebruikers positief te verrassen met je oplossingsgerichtheid en open communicatie;
  • Wanneer jij in een nieuwe omgeving komt, ben je proactief, stel je vragen en werk je samen met de consultant om de IT omgeving te optimaliseren;
  • Bij voorkeur woon je in of rondom Venlo;

Dit vind je leuk om te doen

Als IT-engineer implementeer, beheer en beveilig je de IT-omgeving van de klanten in de regio Noord-Limburg. Je voert wijzigingen door in servers, clients, netwerkcomponenten en lost storingen op. Naast het uitvoeren van werkzaamheden bij de klanten, draai je zelfstandig kleine tot middelgrote migraties bij de klant, beheer je deze omgevingen en ondersteun je klantvragen.
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant op IT-gebied.

Een belangrijk doel is het op zoek blijven gaan naar en inspelen op commerciële kansen om het werkgebied in gemeente Noord-Limburg te laten groeien. Als engineer ben je vaak bij de klant, je houdt je oren en ogen open, signaleert commerciële kansen en stelt je ondernemend op

Management Trainee

Als management trainee wordt jij klaargestoomd om zelfverzekerd aan de slag te gaan binnen de logistiek! Met op maat gemaakte trainingen leer je jezelf beter kennen, effectief communiceren en boost jij skills die nodig zijn om straks onmisbaar te zijn op de werkvloer. Uitwerken van voorstellen en initiatieven en deze vervolgens implementeren is onderdeel van jouw werkzaamheden. Als management trainee kun je doorgroeien naar functies als operations manager, site manager of projectmanager.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een bruto maandsalaris van €3000,- per maand;
  • een twee- tot driejarig management traineeship, waarin we jou klaarstomen tot professional binnen de logistiek en supply chain;
  • 24 verlofdagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
  • laptop én telefoon van de zaak;
  • de kans om jezelf te ontwikkelen tot leidinggevende van de toekomst. Naast je direct leidinggevende, word je op een coachende wijze ondersteund door de Senior Manager óf Director van jouw regio.

Hier herken je jezelf in

  • Je bezit over een minimaal hbo-diploma; bij voorkeur in de richting van logistiek, supply chain, bedrijfskunde, economie of vergelijkbaar;
  • Je bent geïnteresseerd in de logistieke sector en wilt daarin verder ontwikkelen;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend in de Engelse taal;
  • Je bent een zelfstarter met en ondernemersgeest, je bent eager én abmitieus.

Dit vind je leuk om te doen

  • meewerken binnen diverse afdelingen van DSV, denk hierbij aan engineering, warehousing, freight, sales en customer service. Zijn er andere afdelingen die je interessant vindt? Dan passen we jouw traineeship daarop aan;
  • deelnemen aan het gamechangers programma. Door het volgen van cursussen, masterclasses en trainingen beschik je over waardevolle tools, inzichten én ondersteuning die jou nu en in de toekomst een streepje voor geven;
  • uitwerken van voorstellen en initiatieven en deze vervolgens te implementeren; 
  • netwerken. Zowel binnen jouw regio of binnen jouw vestiging, maar op (inter)nationaal niveau.

Commercieel Medewerker Binnendienst

Heb jij affiniteit met logistiek? Beschik jij over sterke communicatieve en organisatorische skills en denk jij oplossingsgericht met je collega´s en klanten mee? Als commercieel medewerker binnendienst ben jij de basis voor jouw collega in de buitendienst. Jullie werken nauw samen en je verricht ondersteunende werkzaamheden voor deze collega(‘s). Zo benader je actief potentiële klanten, werkt de offertes uit en zorgt dat alles juist in het CRM systeem komt te staan. Je komt terecht in een leuk en dynamisch team waar een mix vindt van young professionals, maar ook ervaren medewerkers.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris tussen €2350 –  €3100 passend bij jouw kennis en ervaring;
  • Fulltime dienstverband;
  • Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving;
  • Een pensioenregeling;
  • Leuke activiteiten en uitjes.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt minimaal een mbo/ hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de logistieke sector;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent communicatief zeer sterk / mondig en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, proactief, stressbestendig en een teamplayer;
  • Je bent oplossingsgericht, flexibel en hebt een “out of the box” denkwijze;
  • Je kunt goed overweg met een CRM systeem en Microsoft Office.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitbrengen, uitwerken en distribueren van offertes;
  • Opvolgen en verwerken van uitgebrachte offertes;
  • Checken kredietwaardigheid van potentiële klant indien nodig;
  • Uitvoeren aftersales;
  • Administratief verwerken van alle relevante informatie en het CRM systeem up-to-date houden;
  • Ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de buitendienst;
  • Maken van afspraken voor de buitendienst;
  • Uitvoeren correspondentie aan de hand van onder andere bezoekberichten en aantekeningen
Customer service werknemer

Logistiek Administratief Medewerker

Werken in een leuk team met gedreven collega’s is voor jou een must!! Als communicatief en administratieve competenties kun jij goed de orde en het overzicht bewaren.  Je gaat aan de slag voor een wereldwijde logistieke dienstverlener waar innovatie hoog in het vaandel staat. Binnen het bedrijf heerst een informele en familiaire sfeer en investeert graag in de groei en ontwikkeling van haar medewerkers. Als logistiek administratief medewerker ben jij  onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande goederen en onderhoudt contact met Nederlandse en Duitse partners. 

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris wat past bij jou werk- en denkniveau v.a. €2200 tot aan €3000;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgoeimogelijkheden;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Leuke activiteiten en uitjes;
  • Een dynamische en innovatieve werkomgeving.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je heb affiniteit met transport en logistiek;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
  • Je bent administratief ster, secuur en je werkt nauwgezet met klantgegevens;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Je presteert goed in een relatief hectische werkomgeving, bent stressbestendig en je doet graag dat stapje extra;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie in de logistieke sector.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitzoeken en zo mogelijk oplossen van onregelmatigheden zoals manco’s en POD’s;
  • Contacten met Nederlandse en Duitse partners;
  • Invoeren van ordergegevens in TMS;
  • Vrachtbrieven printen en paklijsten bevestigen;
  • Afwerken dossiers ten behoeve van facturatie;
  • Laadopdrachten maken en versturen;
  • Overige voorkomende werkzaamheden op de operationele afdeling.
Finance Officer

Financieel Administratief Medewerker

Als financieel administratief medewerker ben jij van onmisbare waarde voor zo’n 3000 collega’s. Jij zorgt ervoor dat klanten tijdig betalen zodat zij zich kunnen richten op het leveren van een vlekkeloze logistieke dienstverlening. Samen met jouw collega’s beheer je een klantenportefeuille bestaand uit zo’n 3500 debiteuren, verdeeld over drie divisies. Je gaat werken voor één van de topspelers in de logistieke markt die haar werknemers écht waardeert en motiveert om samen met het bedrijf mee te groeien!

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een goed salaris dat kan oplopen tot € 3.300 bruto per maand;
  • 5% gratificatie (13e maand) uitbetaald in november;
  • Een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%; 
  • De mogelijkheid om enkele dagen vanuit thuis te werken, zolang het werk dit toelaat; 
  • Een gedegen inwerktraject, waarna je altijd bij hen terecht kunt voor vragen en hulp bij complexe casussen;
  • Een team, één taak mentaliteit;
  • Toegang tot kennis en training via een interne Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad;

Hier herken jij jezelf in

  • Mbo werk-denkniveau;
  • Enige ervaring binnen credit control, debiteurenadministratie en het werken met een debiteurenvolgsysteem;
  • Kennis met SAP is mooie meegenomen, maar middels een gedegen inwerktraject leren we je alle ins-and-outs van onze systemen; 
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;

Dit vind je leuk om te doen

  • In de gaten houden of gemaakte afspraken over reclamatie van openstaande facturen worden nagekomen. Hierover houdt je contact met klanten en collega’s, 
  • Bewaken van betalingstermijnen binnen jouw portefeuille, middels ons SAP-systeem, FSCM en Fiori; 
  • Achterhalen van oorzaken voor betalingsachterstanden, inschatten van haalbaarheid van vorderingen én het doen van voorstellen voor maatwerkbetalingsregelingen;
  • Versturen van rekeningoverzichten, aanmaningen en kopiefacturen; 
  • Schakelen met onze operatie over eventuele disputen of achterstanden. Om te overleggen welke acties ondernomen moeten worden;

Contract Manager

Wat doe je als Contract manager?

Jij weet als geen ander welke afspraken en KPI’s zijn vastgelegd in de SLA’s met de leveranciers, voor zowel diensten als goederen. Kwaliteit, samenwerkingsgerichtheid en het nakomen van afspraken zijn essentieel. Deze worden onder jouw toezicht bewaakt. De dagelijkse dienstverlening valt en staat met betrouwbare partnerships met de leveranciers. Jij werkt eraan mee. 

Hoe je dit doet? Jouw focus binnen deze rol ligt op het afsluiten én managen van contracten, SLA’s en de nakoming hiervan. Daarnaast coördineer je de aanbestedingstrajecten binnen de verschillende kritische categorieën zoals flexibele arbeid, verpakkingsmaterialen en facilitaire diensten. Je doet dit voor zowel Nederland als België.

Dit zoek jij in een baan

  • geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €3500, – 4500,- bruto per maand;
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld, uitbetaald in mei;
  • %5 gratificatie, uitbetaald in november;
  • Laptop, telefoon en auto van de zaak;
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
  • de ruimte en vrijheid om te ondernemen in een informele omgeving waarin jij onderdeel gaat zijn van een betrokken, gezellig en vooral leuk team!
  • toegang tot kennis en training via een interne Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad.

Hier herken jij jezelf in

  • ervaring binnen een MSP-, procurement- of inkoop gerelateerde rol. Ervaring binnen (flexibele) arbeidsbemiddeling/uitzendbranche is een grote plus;
  • aantoonbare ervaring met het begeleiden van tendertrajecten, van begin tot eind;
  • de capaciteit om wederzijdse belangen en standpunten af te tasten, om zo tot een voor alle partijen geaccepteerde overeenkomst te komen;
  • hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een NEVI-opleiding;
  • perfecte beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.

Dit vind je leuk om te doen

  • managen en monitoren van bestaande en toekomstige strategische leveranciers;
  • realiseren van een gecentraliseerde inkoopaanpak binnen de organisatie, in België én in Nederland;
  • onderhouden van relaties met lokale collega’s die zich met inkoop bezighouden en de regionale business support managers;
  • initiëren van tendertrajecten met als doel de beste centrale leverancier van goederen en diensten te selecteren, op basis van vooraf gedefinieerde gunningscriteria.
Expediënt planner

(Expediënt) planner

Functieomschrijving

Wat doe je als Expediënt planner?

Als expediënt (planner) begin je je dag met het nalopen van je planning van de dag ervoor. Daarna pak je je planning voor de volgende dag op. Je hebt de hele dag veel contact met je collega’s van verschillende afdelingen, maar ook met onze vaste carriers en internationale agenten. Je bent werkzaam op een levendige en bruisende afdeling waar teambelang voorop staat. Er is ruimte voor sociale contacten en een grapje, maar we stropen ook samen onze mouwen op om te zorgen dat we onze klanten maximaal bedienen. Aan het einde van de dag loop je ter controle nog eens door je digitale planning heen en vertrek je met een voldaan gevoel naar huis.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.500,-€3500,-
  • Leuke activiteiten en uitjes
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • Je beschikt over mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie is een pre;
  • Indien je bereid bent om te investeren in je toekomst en dit vak te leren van onze ervaren collega’s, dan zullen wij jou volledig opleiden binnen de organisatie
  • Je kunt communiceren in het Nederlands, Engels en Duits (woord en geschrift);
  • Je bent secuur en accuraat en je werkt nauwgezet met klantengegevens;
  • Je hebt een organisatorisch vermogen en kunt goed het overzicht bewaren;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Word en Excel vaardigheden zijn een pre.

Dit vind je leuk om te doen

  • Aannemen, bevestigen en invoeren (aanmaak dossier) van opdrachten die of rechtstreeks van een klant of via de afdeling verkoop binnenkomen;
  • Onderbrengen van de vracht bij één van de strategische vervoerders waarbij men continu streeft naar optimalisatie van de verhouding tussen de prijs en het vervoer binnen de afgesproken looptijden;
  • Opstellen laadopdracht en loslijsten en verzenden aan vervoerder;
  • Afgeven beladingsinstructies aan het loodspersoneel en duidelijk aangeven eventuele onregelmatigheden;
  • Volledig en juist instrueren van vervoerders/trailer- of containeroperators voor iedere rit c.q. zending;
  • Verzenden volledige instructies per zending naar agenten;
  • Nakomen van administratieve verplichtingen naar opdrachtgevers, afzenders en agenten;
  • Onderhouden van contacten met vervoerders, klanten en internationale agenten;
  • Tijdig inlichten van klanten en vervoerders bij onregelmatigheden;
  • Beantwoorden van vragen van klanten en vervoerders;
  • Aannemen van klachten en op een juiste manier oplossen of doorspelen.
Administratief medewerker

Commercieel Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Wat doe je als Commercieel administratief medewerker?

In deze rol ondersteun je het team, zodat jullie samen tot een goed eindresultaat komen. Dit doe je door ze van relevante klant- en marktinformatie te voorzien die je door middel van research hebt samengesteld. Tevens ben je verantwoordelijk voor andere administratieve werkzaamheden, zoals het beheren van ons CRM systeem.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.500,-€2800,-
  • Leuke activiteiten en uitjes
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4/ hbo opleiding in een commerciële of bedrijfskundige richting;
  • Indien je bereid bent om te investeren in je toekomst en dit vak te leren van onze ervaren collega’s, dan zullen wij jou volledig opleiden binnen onze Academy;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, onderzoekend, proactief, stressbestendig en een teamplayer.

Dit vind je leuk om te doen

  • Beheren van de algemene Sales & Info mailbox en correspondentie correct beantwoorden of doorzetten;
  • Afgeven van tarieven, dagprijzen en offertes aan (potentiële) klanten;
  • Telefonisch en via e-mail contact onderhouden met externe partijen en klanten;
  • Verzamelen en voorbereiden van informatie van geselecteerde leads of klanten;
  • Opvragen en inventariseren van aanvullende informatie bij de Accountmanagers;
  • Vastleggen van deze informatie in het CRM systeem, zodat je collega’s contact kunnen opnemen met de betreffende leads of klanten;
  • Signaleren van trends in de markt;
  • Meedenken en voorstellen aandragen voor potentiële nieuwe klanten;
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden en ondersteunende taken van de Sales Afdeling.
HR Officer

HR Officer

Functieomschrijving

Wat doe je als HR Officer?

Onze opdrachtgever focust zich met name op (groupage) transport van en naar Frankrijk. Daar komt veel bij kijken, zeker op de HR afdeling. Ze hebben een superteam van eigen chauffeurs, monteurs en logistiek personeel in dienst, waarvoor ze iedere periode de juiste urenverwerking afhandelen. Deze terugkomende administratieve taak vormt, samen met overige personeelsmutaties, de voorbereiding voor een juiste salarisadministratie en betaling. Secuur werk, dus jouw oog voor detail en accuraatheid komt hier goed van pas!

Naast de administratieve werkzaamheden die van groot belang zijn, bied je ondersteuning op alle HR activiteiten. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, personeelsreglementen, maar ook het uitvoeren van werkzaamheden voor werving en selectie. Ben je creatief en wil je een rol spelen bij onze Employer Branding en Social Media activiteiten, dan krijg je alle ruimte!

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2600,- €3200,-
  • Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;

Hier herken jij jezelf in

  • Een mbo opleiding of ben je een startende hbo-er, bij voorkeur in de richting van HRM;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Enige werkervaring binnen een HR team en/of met (HR)administratie, is een pre, is dit met AFAS? Een nóg grotere pré;
  • Vind je het leuk om onze opdrachtgever nog beter op de kaart te zetten in de regio en op Social Media, dan zijn we op zoek naar jou!
  • Interesse in of affiniteit met de wereld van transport en logistiek;
  • Je bent sociaal, proactief, dienstverlenend, accuraat en resultaatgericht;
  • Je bent zowel schriftelijk als communicatief vaardig;
  • Je bent integer en beschikt over empathisch vermogen;
  • Je weet in een dynamische werkomgeving de juiste prioriteiten te stellen en alert en zorgvuldig te werk te gaan.

Dit vind je leuk om te doen

  • Verzorgen van de personeelsadministratie, zoals het opstellen van contracten, het verwerken van mutaties en het beheren van personeelsdossiers;
  • Ondersteunen en voorbereiden van de salarisadministratie. Denk hierbij o.a. aan de urenverwerking van onze chauffeurs en overig personeel;
  • Verzorgen van het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom in ons personeelssysteem AFAS;
  • Meedenken met en implementatie van digitalisering van alle processen (oa. in AFAS);
  • Uitvoeren van administratieve en organisatorische werkzaamheden op het gebied van werving & selectie;
  • Uitvoeren van andere voorkomende administratieve taken;
  • Organiseren van leuke extraatjes voor ons personeel bij gelegenheden zoals jubilea, pensioen en andere activiteiten;
  • Ondersteunen en aandragen van innovatieve ideeën op het gebied van employer branding en HR marketing.