HBO

Restaurant Manager

Als Restaurant Manager ben je de rechter hand van de Franchisee en draagt dan ook over jouw filiaal de eindverantwoordelijkheid over het behalen van de operationele en financiële doelen. Vanuit de operationele en financiële doelen en jouw eigen visie en ondernemersgeest stel je het jaarplan op. Je deelt dit met jouw medewerkers en vertaalt dit naar concrete doelstellingen. Dankzij jouw begeleiding, analyses en vermogen om bij te sturen, zorg je ervoor dat deze ook echt worden gehaald

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen  €3000,- – €3600
  • Gerichte trainingen en opleidingen en waar de behoefte is eventueel ook extern. Wees je er van bewust dat de meeste cursussen in Utrecht worden gegeven, maar dat er na ca. 1 jaar ook een cursus in Londen volgt.
  • Bonus regeling
  • Leuke gezellige collega’s
  • Een plek waar je jezelf mag zijn.

Hier herken jij jezelf in

  • HBO-werk en denk niveau.
  • Gastgerichtheid zit in je bloed.
  • Je hebt aantoonbare management ervaring. Je bent dan ook in staat om resultaat gericht te werken en er voor te zorgen dat alles loopt zoals jij dat wil en verwacht.
  • Je bent in staat om complexe processen te begrijpen en te vertalen naar de werkvloer. Je bent in staat om analyses te maken en op basis hiervan korte en lange termijn visies op te stellen.
  • Je houdt er van om in een dynamische omgeving te werken en barst zelf ook van de energie. Je hebt geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit.
  • Je bent continu op zoek naar manieren om te verbeteren en de dingen nog beter te doen.

Dit vind je leuk om te doen

Samen met jouw team blink je uit in gastgerichtheid. Bij alles denk je vanuit het oogpunt van de gast. Je bent het gezicht en aanspreekpunt van het restaurant en de medewerkers. Je hebt een ondernemende mentaliteit en kickt op het behalen van doelstellingen. Je staat open voor anderen, bent een verbinder en werkt aan een goede band met de medewerkers.

Jij draagt met jouw team van managers de leiding over meer dan 100 medewerkers. Je hebt een oog voor het ontwikkelen van talent en zet de juiste medewerker op de juiste plek in. Je coacht jouw managers en medewerkers naar hun volgende stap. Je creëert een positieve en veilige werkomgeving waarin de normen en waarden leidend zijn. Motiverend inspireren hoort daar ook bij. Zo bouw je aan onderling vertrouwen en zorg je voor het beste resultaat. Veranderende omstandigheden en innovaties zie je als kansen. Een vereiste is uiteraard een sluitende administratie en een perfect beheerd en onderhouden restaurant.

IT Engineer

Wij zijn op zoek naar een ervaren, gedreven en gepassioneerde IT Engineer!

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen €3300,- € 5500,-
  • en positie in de basis van een nieuw, groeiend en enthousiast opstartend team;
  • Een informele en ambitieuze werkomgeving;
  • Aanwezigheid van voldoende technische collega’s om als sparringpartner te gebruiken;
  • Veel verantwoordelijkheid, eigen inbreng en diversiteit;
  • Ontwikkel- en doorgroeikansen in verband met de groei in het werkgebied. De ontwikkeling van je technische skills wordt aangeboden via e-learning omgevingen en/of klassikale scholing;
  • Gezelligheid met je collega’s door enthousiaste collega’s georganiseerde events als LAN-parties, Tech-, en testlabs;
  • Een marktconform salaris op basis van je opleiding, kennis en ervaring;
  • Een werkomgeving in een financieel gezonde organisatie.
  • We bieden je in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor 12 maanden. Daarbij spreken we de intentie uit bij verlenging te kiezen voor een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • 26 vakantiedagen, goede pensioenregeling, onkostenvergoeding voor mobiele telefoon en een laptop van de zaak.

Hier herken jij jezelf in

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar praktijkervaring in het zelfstandig uitvoeren van beheer-, en migratiewerkzaamheden bij de klant;
  • Projectervaring bij externe opdrachtgevers (kleine tot middelgrote IT projecten);
  • Kennis van Microsoft producten zoals Active Directory, Windows Exchange Server en SQL, VMware VDI en Hypervisor, Office365, Azure en Intune is een pré;
  • Kennis en ervaring met security producten (Firewalls, Endpoint security, Hardening) is een pré;
  • Leergierig! De drive om de nieuwste technieken eigen te maken, trainingen te volgen en certificaten te behalen. Uiteraard word je hierin door ons gefaciliteerd;
  • Je weet de gebruikers positief te verrassen met je oplossingsgerichtheid en open communicatie;
  • Wanneer jij in een nieuwe omgeving komt, ben je proactief, stel je vragen en werk je samen met de consultant om de IT omgeving te optimaliseren;
  • Bij voorkeur woon je in of rondom Venlo;

Dit vind je leuk om te doen

Als IT-engineer implementeer, beheer en beveilig je de IT-omgeving van de klanten in de regio Noord-Limburg. Je voert wijzigingen door in servers, clients, netwerkcomponenten en lost storingen op. Naast het uitvoeren van werkzaamheden bij de klanten, draai je zelfstandig kleine tot middelgrote migraties bij de klant, beheer je deze omgevingen en ondersteun je klantvragen.
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant op IT-gebied.

Een belangrijk doel is het op zoek blijven gaan naar en inspelen op commerciële kansen om het werkgebied in gemeente Noord-Limburg te laten groeien. Als engineer ben je vaak bij de klant, je houdt je oren en ogen open, signaleert commerciële kansen en stelt je ondernemend op

Management Trainee

Als management trainee wordt jij klaargestoomd om zelfverzekerd aan de slag te gaan binnen de logistiek! Met op maat gemaakte trainingen leer je jezelf beter kennen, effectief communiceren en boost jij skills die nodig zijn om straks onmisbaar te zijn op de werkvloer. Uitwerken van voorstellen en initiatieven en deze vervolgens implementeren is onderdeel van jouw werkzaamheden. Als management trainee kun je doorgroeien naar functies als operations manager, site manager of projectmanager.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een bruto maandsalaris van €3000,- per maand;
  • een twee- tot driejarig management traineeship, waarin we jou klaarstomen tot professional binnen de logistiek en supply chain;
  • 24 verlofdagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
  • laptop én telefoon van de zaak;
  • de kans om jezelf te ontwikkelen tot leidinggevende van de toekomst. Naast je direct leidinggevende, word je op een coachende wijze ondersteund door de Senior Manager óf Director van jouw regio.

Hier herken je jezelf in

  • Je bezit over een minimaal hbo-diploma; bij voorkeur in de richting van logistiek, supply chain, bedrijfskunde, economie of vergelijkbaar;
  • Je bent geïnteresseerd in de logistieke sector en wilt daarin verder ontwikkelen;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend in de Engelse taal;
  • Je bent een zelfstarter met en ondernemersgeest, je bent eager én abmitieus.

Dit vind je leuk om te doen

  • meewerken binnen diverse afdelingen van DSV, denk hierbij aan engineering, warehousing, freight, sales en customer service. Zijn er andere afdelingen die je interessant vindt? Dan passen we jouw traineeship daarop aan;
  • deelnemen aan het gamechangers programma. Door het volgen van cursussen, masterclasses en trainingen beschik je over waardevolle tools, inzichten én ondersteuning die jou nu en in de toekomst een streepje voor geven;
  • uitwerken van voorstellen en initiatieven en deze vervolgens te implementeren; 
  • netwerken. Zowel binnen jouw regio of binnen jouw vestiging, maar op (inter)nationaal niveau.

Contract Manager

Wat doe je als Contract manager?

Jij weet als geen ander welke afspraken en KPI’s zijn vastgelegd in de SLA’s met de leveranciers, voor zowel diensten als goederen. Kwaliteit, samenwerkingsgerichtheid en het nakomen van afspraken zijn essentieel. Deze worden onder jouw toezicht bewaakt. De dagelijkse dienstverlening valt en staat met betrouwbare partnerships met de leveranciers. Jij werkt eraan mee. 

Hoe je dit doet? Jouw focus binnen deze rol ligt op het afsluiten én managen van contracten, SLA’s en de nakoming hiervan. Daarnaast coördineer je de aanbestedingstrajecten binnen de verschillende kritische categorieën zoals flexibele arbeid, verpakkingsmaterialen en facilitaire diensten. Je doet dit voor zowel Nederland als België.

Dit zoek jij in een baan

  • geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €3500, – 4500,- bruto per maand;
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld, uitbetaald in mei;
  • %5 gratificatie, uitbetaald in november;
  • Laptop, telefoon en auto van de zaak;
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
  • de ruimte en vrijheid om te ondernemen in een informele omgeving waarin jij onderdeel gaat zijn van een betrokken, gezellig en vooral leuk team!
  • toegang tot kennis en training via een interne Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad.

Hier herken jij jezelf in

  • ervaring binnen een MSP-, procurement- of inkoop gerelateerde rol. Ervaring binnen (flexibele) arbeidsbemiddeling/uitzendbranche is een grote plus;
  • aantoonbare ervaring met het begeleiden van tendertrajecten, van begin tot eind;
  • de capaciteit om wederzijdse belangen en standpunten af te tasten, om zo tot een voor alle partijen geaccepteerde overeenkomst te komen;
  • hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een NEVI-opleiding;
  • perfecte beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.

Dit vind je leuk om te doen

  • managen en monitoren van bestaande en toekomstige strategische leveranciers;
  • realiseren van een gecentraliseerde inkoopaanpak binnen de organisatie, in België én in Nederland;
  • onderhouden van relaties met lokale collega’s die zich met inkoop bezighouden en de regionale business support managers;
  • initiëren van tendertrajecten met als doel de beste centrale leverancier van goederen en diensten te selecteren, op basis van vooraf gedefinieerde gunningscriteria.
Finance and laptop

(Hoofd) Financiële Administratie

Functieomschrijving

Wat doe je als (Senior) Financiële Administratie

Je gaat werken voor een bedrijf dat met een grote diversiteit aan financiële expertises bedrijven en particulieren adviseert over onder andere (bedrijfs)risico’s, verzekeringen, pensioenen, hypotheken en financiële planning.

Je gaat werken voor een onafhankelijk familiebedrijf dat veel waarde hecht aan langdurige klantrelaties met een persoonlijke benadering. Als (hoofd) Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor de kwalitatieve boekhouding van de organisatie. Je houdt je onder ander bezig met financieel-administratieve werkzaamheden rondom debiteuren, kasbankboeken, memorialen en crediteuren

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

• Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2800,- en €3800,-
• Werktijden: 09:00 17:00
• Ruimte om jezelf te ontwikkeling in de vorm van opleidingen
• Een prettige en informele werksfeer
• Een dynamisch en ambitieus bedrijf

Hier herken jij jezelf in

• Je beschikt over HBO-werk- en -denkniveau
• Je hebt een relevante, bedrijfseconomische opleiding afgerond
• Je hebt bij voorkeur affiniteit met verzekeringsadministratie of bent bereid tot (zelf)studie
• Je Werkt nauwkeurig en toont initiatief
• Je bent communicatief vaardig

Dit vind je leuk om te doen

• Werkzaamheden rondom debiteuren, kasbankboeken, memorialen en crediteuren.
• In samenwerking met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor de polis prolongatie
• Werkzaamheden bij het opstellen van jaarrekeningen en managementrapportages
• Werken met verzekeringssoftware zoals ANVA, in combinatie met Exact Online