MBO+

Operationeel Coördinator

Zonder jou…

kunnen de wensen van klanten niet worden vertaald naar een efficiënte productie. Ben jij op zoek naar een veelzijdige administratieve functie? Dan zoeken wij jou! Als medewerker bedrijfsbureau werk je samen met je directe collega’s aan de voorbereiding van orders, zodat deze efficiënt geproduceerd kunnen worden.

Je wilt deze baan, omdat

  • je een salaris tot €3400,00 per maand verdient;
  • het een uitdagende functie is waarin je jezelf kunt ontwikkelen;
  • je komt te werken bij een organisatie met een prettige bedrijfscultuur;
  • je profiteert van goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een winstdelingsregeling;
  • er zijn uitgebreide opleidingsmogelijkheden;
  • je kunt deelnemen aan gezamenlijke activiteiten zoals lunches, BBQ’s en kerstborrels;
  • er dagelijks gezamenlijk pauze wordt gehouden.

Hier herken je jezelf in:

  • Je beschikt over een mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je bent bedreven in Excel en Word, en kunt goed overweg met ERP-pakketten;
  • Je beheerst de Nederlandse taal en spreken van Duits is een pluspunt;
  • Enkele jaren werkervaring maken jouw profiel extra waardevol;
  • Plannen en organiseren zijn jouw sterke punten;
  • Je hebt een scherp analytisch inzicht, cijfermatig talent en een nieuwsgierige instelling;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Zorgvuldig voorbereiden en inplannen van productieorders voor een soepel productieproces;
  • Actief volgen en bewaken van het orderverloop om een vlekkeloze voortgang te waarborgen;
  • Beheren van de voorraad om altijd de juiste materialen beschikbaar te hebben;
  • Slim inkopen van goederen en grondstoffen om de productie optimaal te ondersteunen;
  • Proactief contact onderhouden met de verkoopafdeling om samen de voortgang van orders te monitoren;
  • Creatief oplossen van afwijkingen en voortdurend verbeteren van processen;
  • Diverse administratieve taken uitvoeren om een efficiënte en georganiseerde werkomgeving te garanderen.

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

Operationeel Coördinator Meer lezen »

Financieel medewerker

Zonder jou…

zou de Finance afdeling in Ommel haar cruciale rol in het beheren van operationele processen en strategische besluitvorming niet volledig kunnen vervullen. Als ervaren Finance medewerker richt je je voornamelijk op het beheer van emballage- en goederenstromen, terwijl je ook betrokken bent bij gegevensverwerking, analyses en communicatie, zowel intern als extern. Met een team van 9 collega’s biedt deze rol mogelijkheden voor groei en rapporteer je rechtstreeks aan de Teamlead Finance.

Dit zoek je in een baan:

  • Een passend salaris tot €3250,00;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering en vergoeding van reiskosten;
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groeikansen;
  • Een positieve werkomgeving met gezellige collega’s.

Hier herken je jezelf in:

  • Een mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • Ruime kennis/ervaring met Excel.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor:

  • Het optimaliseren en beheren van de dagelijkse retourstromen van verpakkingsmaterialen naar onze klanten, rechtstreeks vanuit onze leveranciers;
  • Het optimaliseren en beheren van de dagelijkse beweging van goederenstromen, om diverse analyses mogelijk te maken voor de Business Controller;
  • Het deelnemen aan of het starten van projecten gericht op administratieve verbeteringen;
  • Ondersteunende taken uitvoeren op verschillende gebieden ten behoeve van de financiële afdeling;

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2141808

Financieel medewerker Meer lezen »

Customer Service Key Account

Zonder jou…

…mist onze klant een essentiële schakel: een gedreven Customer Service Key Account die met heldere taal en scherpe analyses complexe concepten overzichtelijk maakt. Als Customer Service Key Account ben je het centrale aanspreekpunt voor de key accounts in de wegtransportsector. Je beheert zowel de orders voor meerdere vestigingen met een scherp oog voor detail. Van het moment van aanmelding tot de uiteindelijke levering, je bewaakt het gehele proces en stuurt je team met expertise en gedrevenheid.

Je wilt deze baan, omdat

  • je een salaris krijgt tot maximaal €2900,00;
  • je maar liefst 200 vakantie-uren en reisvergoeding ontvangt;
  • het 24-uursdienstverband voor een goede werk-privé balans zorgt;
  • er elke vrijdag een borrel wordt georganiseerd met bitterballen als er iets te vieren is;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng en meedenken over invulling van activiteiten wordt gewaardeerd;
  • je heel het jaar door deel mag nemen aan diverse activiteiten en uitjes, zoals karten, bowlen, een brunch of een bbq.
  • er verschillende opleidingsmogelijkheden zijn om jezelf te ontwikkelen.

Hier herken je jezelf in:

  • Minimaal MBO4-niveau, 3-5 jaar aantoonbare werkervaring, bij voorkeur in een Key Account functie.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Uitstekende vaardigheden in Microsoft Office (Word & Excel), met Google Sheets en TMS als pré.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Opdrachtbehandeling: Nauwkeurige analyse en verwerking van opdrachten, heldere communicatie met klanten en correcte registratie in het systeem.
  • Planning & uitvoering: Efficiënte doorzetting naar planning, contact met alle betrokkenen, proactieve opvolging van zendingen en flexibele afhandeling van onregelmatigheden.
  • Communicatie & probleemoplossing: Duidelijke communicatie, proactieve signalering van knelpunten en klantgerichte oplossingen.
  • Administratie: Nauwkeurige registratie van kosten per zending en naleving van alle procedures.

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

Customer Service Key Account Meer lezen »

Financieel administratief medewerker

Wat doe je als Financieel administratief medewerker?

Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Van het nauwkeurig verwerken van in- en verkoopfacturen tot het coördineren van het bedrijfswagenpark.

Je wilt deze baan, omdat…

  • je een passend salaris krijgt tot maximaal €3000,00;
  • er veel opleidingsmogelijkheden en cursussen beschikbaar zijn, afhankelijk van functievereisten;
  • je reiskostenvergoeding krijgt conform bedrijfshandboek;
  • je 25 vakantie-/snipperdagen, 1 compensatie dag én extra roostervrije dagen krijgt;
  • je zult werken voor een informeel, duurzaam en modern familiebedrijf waar iedereen meetelt;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng van ideeën;
  • er gezellige activiteiten worden georganiseerd vanuit de personeelsvereniging.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring in administratieve/facilitaire functies en affiniteit met automatisering.
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit, toont verantwoordelijkheidsgevoel en zelfvertrouwen.
  • Stressbestendigheid, het vermogen om prioriteiten te stellen en accuraat werken behoren tot jouw sterke punten.
  • Je bent een teamspeler met een sterk servicegerichte instelling die graag het verschil maakt.

Dit vind je leuk om te doen

  • Verwerken van in- en verkoopfacturen;
  • Verwerken van financiële boekingen;
  • Debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Urenregistratie;
  • Het onderhouden van contracten (zoals energie, keuringen en verzekeringen);
  • Coördineren en beheren van het bedrijfswagenpark, inclusief administratieve afhandeling;
  • Zorgen voor een goed functionerende werkomgeving door het beheren van faciliteiten en andere gebouw-gerelateerde aspecten (gebouwenbeheer).

XLNT Recruitment Agency is een Werving&Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2153420

Financieel administratief medewerker Meer lezen »

Verkoop adviseur

Wat doe je als Verkoper?
Als verkoopmedewerker ben je verantwoordelijk voor het adviseren en verkopen van kunststof en aluminium ramen, deuren, serres, en zonwering aan particulieren. Het streven van een verkoper is om omzetgroei te realiseren, en dit bereik je door middel van goede en klantvriendelijke advisering. Zowel bij klanten thuis, waar je de situatie bekijkt, als in showrooms waar alle producten beschikbaar zijn, voer je zelfstandig je taken uit. Als onderdeel van een team van verkoopmedewerkers wordt het werkgebied in overleg bepaald, met focus op Noord- en Midden Limburg en Zuidoost Brabant.

Je wilt deze baan, omdat

  • je een passend salaris krijgt tot maximaal €3500,00;
  • er veel opleidingsmogelijkheden en cursussen beschikbaar zijn, afhankelijk van functievereisten;
  • je reiskostenvergoeding krijgt conform bedrijfshandboek;
  • je 25 vakantie-/snipperdagen, 1 compensatie dag én extra roostervrije dagen krijgt;
  • je zult werken voor een informeel, duurzaam en modern familiebedrijf waar iedereen meetelt;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng van ideeën;
  • er gezellige activiteiten worden georganiseerd vanuit de personeelsvereniging.

Hier herken je jezelf in:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Commerciële ervaring, bij voorkeur in de verkoop van maatwerkproducten aan particulieren;
  • Technisch inzicht is een pre;
  • Proactieve instelling en groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Voeren van adviserende en verkoopgesprekken;
  • Verstrekken van productinformatie;
  • Opstellen en presenteren van offertes;
  • Onderhouden van een aantrekkelijke en representatieve showroom.

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2142142

Verkoop adviseur Meer lezen »

Warehouse Manager vacature

Warehouse Team Lead

Jij bent een echte teamplayer, zoekt een baan waar ruimte is voor innovatie, eigen inbreng en jouw persoonlijke ontwikkeling! Jij weet mee te groeien met het bedrijf en dit is goede banen te leiden. Voel jij je aangesproken? Mooi, dan ben je hier aan het juiste adres. Als Warehouse Team Lead rapporteer je rechtstreeks aan de Warehouse Manager en geef je leiding aan zo’n 20 tot 30 Warehouse Operators. Je weet als geen ander heet beste in je collega’s naar boven te halen en zo zorg je samen dat de logistieke processen continue worden verbeterd en zijn jullie de klant zo goed mogelijk van dienst.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! €2400,- tot €3200,-
  • Uitdagende baan in een internationale omgeving;
  • Niet geheel onbelangrijk; persoonlijke aandacht, open communicatie en collegialiteit staan centraal bij deze organisatie!
  • Goede carrièremogelijkheden;
  • Mee kunnen groeien met het bedrijf.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over een oplossingsgerichte houding, je weet het overzicht te houden en denkt altijd een paar stappen vooruit;
  • Je hebt zo’n 2 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een logistieke omgeving of productieorganisatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord én geschift;
  • Je bent bereid om in 2 ploegen te werken;
  • Geen passend diploma? Daar geven we niet zoveel om. Passie en overgave voor de logistiek is veel belangrijker!!

Dit vind je leuk om te doen

  • Het leveren van input voor projecten ter verbetering van onze logistieke processen én procedures;
  • Coachen, trainen en aansturen van jouw teamleden;
  • Het naleven én toezien op de wettelijke, bedrijfs- en veiligheidsvoorschriften;
  • Je stuurt vanzelfsprekend de operationele werkzaamheden aan en zorgt dat alles in goede banen wordt geleid.

Warehouse Team Lead Meer lezen »

Finance Officer

Financieel Administratief Medewerker

Als financieel administratief medewerker ben jij van onmisbare waarde voor zo’n 3000 collega’s. Jij zorgt ervoor dat klanten tijdig betalen zodat zij zich kunnen richten op het leveren van een vlekkeloze logistieke dienstverlening. Samen met jouw collega’s beheer je een klantenportefeuille bestaand uit zo’n 3500 debiteuren, verdeeld over drie divisies. Je gaat werken voor één van de topspelers in de logistieke markt die haar werknemers écht waardeert en motiveert om samen met het bedrijf mee te groeien!

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een goed salaris dat kan oplopen tot € 3.300 bruto per maand;
  • 5% gratificatie (13e maand) uitbetaald in november;
  • Een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%; 
  • De mogelijkheid om enkele dagen vanuit thuis te werken, zolang het werk dit toelaat; 
  • Een gedegen inwerktraject, waarna je altijd bij hen terecht kunt voor vragen en hulp bij complexe casussen;
  • Een team, één taak mentaliteit;
  • Toegang tot kennis en training via een interne Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad;

Hier herken jij jezelf in

  • Mbo werk-denkniveau;
  • Enige ervaring binnen credit control, debiteurenadministratie en het werken met een debiteurenvolgsysteem;
  • Kennis met SAP is mooie meegenomen, maar middels een gedegen inwerktraject leren we je alle ins-and-outs van onze systemen; 
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;

Dit vind je leuk om te doen

  • In de gaten houden of gemaakte afspraken over reclamatie van openstaande facturen worden nagekomen. Hierover houdt je contact met klanten en collega’s, 
  • Bewaken van betalingstermijnen binnen jouw portefeuille, middels ons SAP-systeem, FSCM en Fiori; 
  • Achterhalen van oorzaken voor betalingsachterstanden, inschatten van haalbaarheid van vorderingen én het doen van voorstellen voor maatwerkbetalingsregelingen;
  • Versturen van rekeningoverzichten, aanmaningen en kopiefacturen; 
  • Schakelen met onze operatie over eventuele disputen of achterstanden. Om te overleggen welke acties ondernomen moeten worden;

Financieel Administratief Medewerker Meer lezen »