MBO+

Verkoopvertegenwoordiger

Sales Representative Groenten & Fruit – Jouw Expertise, Onze Succesvolle Verkoop

Als Sales Representative zorg je met jouw passie en enthousiasme voor de verkoop van verse groenten en fruit, adviseer je klanten over het uitgebreide assortiment, en bouw je aan duurzame klantrelaties binnen een hecht team.

Waarom Jij Snel Wilt Solliciteren:

  • Uitstekend Salaris: Verdien een aantrekkelijk salaris tot €3250,00 met uitzicht op een vast contract.
  • Ruime Vakantie: Geniet van 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om 5 extra dagen bij te kopen.
  • Overurentoeslag: Je ontvangt een extra toeslag voor gewerkte overuren.
  • Gezonde Kantoorsnacks: Dagelijks verse groenten en fruit op kantoor om gezond te blijven.
  • Maandelijkse Borrels: Elke eerste vrijdag van de maand een gezellige borrel om de week goed af te sluiten.

Dit Ben Jij:

  • Ambitieuze Doorzetter: Je bent vastberaden en zet altijd dat stapje extra om resultaten te behalen.
  • Proactief en Toegewijd: Je bent iemand die niet terugdeinst voor een uitdaging en altijd net dat beetje extra inzet toont.
  • Communicatief Vaardig: Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Taalvaardig: Je beheerst zowel de Nederlandse als Duitse taal uitstekend.

Hier Haal Jij Voldoening Uit:

  • Verkoop en Klantadvies: Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van groenten en fruit in de interne winkel, waar je klanten enthousiast adviseert over het uitgebreide assortiment van meer dan 800 AGF-producten.
  • Klantgerichtheid: Je kent de klanten door en door en zorgt ervoor dat ze altijd met de beste producten de deur uitgaan.
  • Onderhandelen en Adviseren: Je staat op de vloer, adviseert klanten en onderhandelt over prijzen, waarbij je commerciële successen boekt vanuit Cash & Carry.
  • Duurzaam Klantenbestand: Je beheert en bouwt aan je eigen duurzame klantenbestand, met een focus op langdurige klantrelaties.
  • Teamwerk: Je werkt in een hecht en collegiaal team, waarin samenwerking en collegialiteit centraal staan.

Verkoopvertegenwoordiger Meer lezen »

Operationeel Coördinator

Zonder jou…

kunnen we logistieke processen binnen de organisatie niet optimaal neerzetten. Als Operationeel Manager met ervaring in sales geniet je van veel verantwoordelijkheid, afwisseling, vrijheid en de kans om onze vestiging in Venlo naar een hoger niveau te tillen. Wil jij bijdragen aan de internationale groei?

Waarom Jij Snel Wilt Solliciteren:

  • Uitstekend Salaris: Ontvang een aantrekkelijk salaris tot €4000,00 bruto met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Vast Contract: Er is uitzicht op een vast contract en een auto van de zaak.
  • Ruime Vakantie: Geniet van 26 vakantiedagen met de mogelijkheid om 5 extra dagen bij te kopen.
  • Werkbenodigdheden: Je krijgt een laptop en mobiele telefoon voor je werkzaamheden.
  • Gezond Eten: Dagelijks verse groenten en fruit beschikbaar op kantoor.
  • Maandelijkse Borrel: Elke eerste vrijdag van de maand is er een gezellige borrel.
  • Leuke Evenementen: Neem deel aan de gezelligste feesten, vrijmibo’s en evenementen.
  • Fijne Werkomgeving: Werk in een gezellige en leuke werkomgeving.

Dit Ben Jij:

  • Organisatorisch Talent: Je bent sterk in het organiseren, daadkrachtig en kunt snel schakelen en beslissingen nemen.
  • Verbinder: Je hebt uitstekende sociale vaardigheden en communiceert vloeiend in zowel Nederlands als Engels.
  • Leidinggevende Kwaliteiten: Je beschikt over leidinggevende capaciteiten met oog voor detail.
  • Sales Ervaring: Je hebt ervaring in sales en een soortgelijke functie.

Hier Haal Jij Voldoening Uit:

  • Verbinden van Teams: Jij zorgt voor een vloeiende communicatie tussen verschillende afdelingen, klanten en leveranciers.
  • Beheer van Venlo Warehouse: Je neemt de volledige verantwoordelijkheid voor het Warehouse in Venlo, inclusief onderhoud, reparaties, klimaatbeheer en equipment.
  • Optimaliseren van Processen: Je waarborgt de optimale uitvoering van het operationele proces, inclusief werkprocessen, hygiëne en veiligheid op de vloer.
  • Leidinggeven aan Managers: Je begeleidt en stuurt de Warehouse Managers en Floormanager aan om de dagelijkse operaties soepel te laten verlopen.
  • Personeelsbeleid Uitvoeren: Je bent verantwoordelijk voor het aannamebeleid, voert functionerings- en beoordelingsgesprekken en begeleidt medewerkers in hun professionele ontwikkeling.
  • Ondersteunen van de COO: Je ondersteunt de Chief Operational Officer (COO) bij diverse strategische en operationele werkzaamheden.
  • Procesverbetering: Je stelt voorstellen op en begeleidt de optimalisatie van logistieke processen binnen de organisatie.

Operationeel Coördinator Meer lezen »

Financieel medewerker

Zonder jou…

zou de Finance afdeling in Ommel haar cruciale rol in het beheren van operationele processen en strategische besluitvorming niet volledig kunnen vervullen. Als ervaren Finance medewerker richt je je voornamelijk op het beheer van emballage- en goederenstromen, terwijl je ook betrokken bent bij gegevensverwerking, analyses en communicatie, zowel intern als extern. Met een team van 9 collega’s biedt deze rol mogelijkheden voor groei en rapporteer je rechtstreeks aan de Teamlead Finance.

Dit zoek je in een baan:

  • Een passend salaris tot €3250,00;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering en vergoeding van reiskosten;
  • 24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groeikansen;
  • Een positieve werkomgeving met gezellige collega’s.

Hier herken je jezelf in:

  • Een mbo+/hbo werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
  • Ruime kennis/ervaring met Excel.

In deze functie ben je verantwoordelijk voor:

  • Het optimaliseren en beheren van de dagelijkse retourstromen van verpakkingsmaterialen naar onze klanten, rechtstreeks vanuit onze leveranciers;
  • Het optimaliseren en beheren van de dagelijkse beweging van goederenstromen, om diverse analyses mogelijk te maken voor de Business Controller;
  • Het deelnemen aan of het starten van projecten gericht op administratieve verbeteringen;
  • Ondersteunende taken uitvoeren op verschillende gebieden ten behoeve van de financiële afdeling;

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2141808

Financieel medewerker Meer lezen »

Financieel administratief medewerker

Wat doe je als Financieel administratief medewerker?

Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Van het nauwkeurig verwerken van in- en verkoopfacturen tot het coördineren van het bedrijfswagenpark.

Je wilt deze baan, omdat…

  • je een passend salaris krijgt tot maximaal €3000,00;
  • er veel opleidingsmogelijkheden en cursussen beschikbaar zijn, afhankelijk van functievereisten;
  • je reiskostenvergoeding krijgt conform bedrijfshandboek;
  • je 25 vakantie-/snipperdagen, 1 compensatie dag én extra roostervrije dagen krijgt;
  • je zult werken voor een informeel, duurzaam en modern familiebedrijf waar iedereen meetelt;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng van ideeën;
  • er gezellige activiteiten worden georganiseerd vanuit de personeelsvereniging.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring in administratieve/facilitaire functies en affiniteit met automatisering.
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit, toont verantwoordelijkheidsgevoel en zelfvertrouwen.
  • Stressbestendigheid, het vermogen om prioriteiten te stellen en accuraat werken behoren tot jouw sterke punten.
  • Je bent een teamspeler met een sterk servicegerichte instelling die graag het verschil maakt.

Dit vind je leuk om te doen

  • Verwerken van in- en verkoopfacturen;
  • Verwerken van financiële boekingen;
  • Debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Urenregistratie;
  • Het onderhouden van contracten (zoals energie, keuringen en verzekeringen);
  • Coördineren en beheren van het bedrijfswagenpark, inclusief administratieve afhandeling;
  • Zorgen voor een goed functionerende werkomgeving door het beheren van faciliteiten en andere gebouw-gerelateerde aspecten (gebouwenbeheer).

XLNT Recruitment Agency is een Werving&Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2153420

Financieel administratief medewerker Meer lezen »

Verkoop adviseur

Wat doe je als Verkoper?
Als verkoopmedewerker ben je verantwoordelijk voor het adviseren en verkopen van kunststof en aluminium ramen, deuren, serres, en zonwering aan particulieren. Het streven van een verkoper is om omzetgroei te realiseren, en dit bereik je door middel van goede en klantvriendelijke advisering. Zowel bij klanten thuis, waar je de situatie bekijkt, als in showrooms waar alle producten beschikbaar zijn, voer je zelfstandig je taken uit. Als onderdeel van een team van verkoopmedewerkers wordt het werkgebied in overleg bepaald, met focus op Noord- en Midden Limburg en Zuidoost Brabant.

Je wilt deze baan, omdat

  • je een passend salaris krijgt tot maximaal €3500,00;
  • er veel opleidingsmogelijkheden en cursussen beschikbaar zijn, afhankelijk van functievereisten;
  • je reiskostenvergoeding krijgt conform bedrijfshandboek;
  • je 25 vakantie-/snipperdagen, 1 compensatie dag én extra roostervrije dagen krijgt;
  • je zult werken voor een informeel, duurzaam en modern familiebedrijf waar iedereen meetelt;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng van ideeën;
  • er gezellige activiteiten worden georganiseerd vanuit de personeelsvereniging.

Hier herken je jezelf in:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Commerciële ervaring, bij voorkeur in de verkoop van maatwerkproducten aan particulieren;
  • Technisch inzicht is een pre;
  • Proactieve instelling en groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Dit vind je leuk om te doen:

  • Voeren van adviserende en verkoopgesprekken;
  • Verstrekken van productinformatie;
  • Opstellen en presenteren van offertes;
  • Onderhouden van een aantrekkelijke en representatieve showroom.

XLNT Recruitment Agency is een Werving & Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2142142

Verkoop adviseur Meer lezen »

Warehouse Manager vacature

Warehouse Team Lead

Jij bent een echte teamplayer, zoekt een baan waar ruimte is voor innovatie, eigen inbreng en jouw persoonlijke ontwikkeling! Jij weet mee te groeien met het bedrijf en dit is goede banen te leiden. Voel jij je aangesproken? Mooi, dan ben je hier aan het juiste adres. Als Warehouse Team Lead rapporteer je rechtstreeks aan de Warehouse Manager en geef je leiding aan zo’n 20 tot 30 Warehouse Operators. Je weet als geen ander heet beste in je collega’s naar boven te halen en zo zorg je samen dat de logistieke processen continue worden verbeterd en zijn jullie de klant zo goed mogelijk van dienst.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! €2400,- tot €3200,-
  • Uitdagende baan in een internationale omgeving;
  • Niet geheel onbelangrijk; persoonlijke aandacht, open communicatie en collegialiteit staan centraal bij deze organisatie!
  • Goede carrièremogelijkheden;
  • Mee kunnen groeien met het bedrijf.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over een oplossingsgerichte houding, je weet het overzicht te houden en denkt altijd een paar stappen vooruit;
  • Je hebt zo’n 2 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een logistieke omgeving of productieorganisatie;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord én geschift;
  • Je bent bereid om in 2 ploegen te werken;
  • Geen passend diploma? Daar geven we niet zoveel om. Passie en overgave voor de logistiek is veel belangrijker!!

Dit vind je leuk om te doen

  • Het leveren van input voor projecten ter verbetering van onze logistieke processen én procedures;
  • Coachen, trainen en aansturen van jouw teamleden;
  • Het naleven én toezien op de wettelijke, bedrijfs- en veiligheidsvoorschriften;
  • Je stuurt vanzelfsprekend de operationele werkzaamheden aan en zorgt dat alles in goede banen wordt geleid.

Warehouse Team Lead Meer lezen »

Finance Officer

Financieel Administratief Medewerker

Als financieel administratief medewerker ben jij van onmisbare waarde voor zo’n 3000 collega’s. Jij zorgt ervoor dat klanten tijdig betalen zodat zij zich kunnen richten op het leveren van een vlekkeloze logistieke dienstverlening. Samen met jouw collega’s beheer je een klantenportefeuille bestaand uit zo’n 3500 debiteuren, verdeeld over drie divisies. Je gaat werken voor één van de topspelers in de logistieke markt die haar werknemers écht waardeert en motiveert om samen met het bedrijf mee te groeien!

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een goed salaris dat kan oplopen tot € 3.300 bruto per maand;
  • 5% gratificatie (13e maand) uitbetaald in november;
  • Een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%; 
  • De mogelijkheid om enkele dagen vanuit thuis te werken, zolang het werk dit toelaat; 
  • Een gedegen inwerktraject, waarna je altijd bij hen terecht kunt voor vragen en hulp bij complexe casussen;
  • Een team, één taak mentaliteit;
  • Toegang tot kennis en training via een interne Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad;

Hier herken jij jezelf in

  • Mbo werk-denkniveau;
  • Enige ervaring binnen credit control, debiteurenadministratie en het werken met een debiteurenvolgsysteem;
  • Kennis met SAP is mooie meegenomen, maar middels een gedegen inwerktraject leren we je alle ins-and-outs van onze systemen; 
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;

Dit vind je leuk om te doen

  • In de gaten houden of gemaakte afspraken over reclamatie van openstaande facturen worden nagekomen. Hierover houdt je contact met klanten en collega’s, 
  • Bewaken van betalingstermijnen binnen jouw portefeuille, middels ons SAP-systeem, FSCM en Fiori; 
  • Achterhalen van oorzaken voor betalingsachterstanden, inschatten van haalbaarheid van vorderingen én het doen van voorstellen voor maatwerkbetalingsregelingen;
  • Versturen van rekeningoverzichten, aanmaningen en kopiefacturen; 
  • Schakelen met onze operatie over eventuele disputen of achterstanden. Om te overleggen welke acties ondernomen moeten worden;

Financieel Administratief Medewerker Meer lezen »