MBO+/HBO

Key Account Coördinator

In een gloednieuw pand ga jij plaatsnemen op je nieuwe werkplek. De eerste nieuwe klanten zijn bekend. Jij zorgt samen met jouw team voor een soepele klantimplementatie en bouwt deze klantrelaties verder uit. Jij gaat voor het uiterste! Dagelijks heb je proactief contact met internationale klanten en bent voor hen de interne vertegenwoordiger naar collega’s van onder andere planning én crossdock. Jouw doel? Zorgdragen voor passende oplossing voor jouw collega’s en de klant. Geen dag is hetzelfde in de rol van Key account coördinator.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een salaris tussen de €2250 en €3000;
  • 28 vakantiedagen en 8% vakantiegeld, op basis van een fulltime dienstverband; 
  • 5% gratificatie; 
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%; 
  • toegang tot kennis en training via een interne Academy. Zo kan jij groeien en invloed uitoefenen op jouw carrière pad.

Hier kerken je jezelf in

  • een servicegerichte instelling, je denkt in oplossingen, werkt goed in een team én bent pas tevreden als het werk klaar is
  • sociale vaardigheden, een gezonde dosis humor en je bent niet bang om de telefoon te pakken; 
  • goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • passie voor transport en logistiek. Deze weet je ook over te brengen op anderen;
  • minimaal 2 jaar werkervaring, in een soortgelijke rol als bijvoorbeeld customer servicemedewerker, transport planner of andere klantgerichte functie.

Dit vind je leuk om te doen

  • opstellen van rapportages in Excel, het behandelen van klachten/claims én het verwerken van de bijkomende logistieke administratie in ons systeem;
  • constateren, analyseren én oplossen van afwijkingen in het proces;
  • verder uitbouwen van de klantrelatie en het herkennen van zakelijke kansen; 
  • nauw onderhouden van contact met interne afdelingen, waaronder jouw collega’s van de planning, sales én crossdock. 

Commercieel Medewerker Binnendienst

Heb jij affiniteit met logistiek? Beschik jij over sterke communicatieve en organisatorische skills en denk jij oplossingsgericht met je collega´s en klanten mee? Als commercieel medewerker binnendienst ben jij de basis voor jouw collega in de buitendienst. Jullie werken nauw samen en je verricht ondersteunende werkzaamheden voor deze collega(‘s). Zo benader je actief potentiële klanten, werkt de offertes uit en zorgt dat alles juist in het CRM systeem komt te staan. Je komt terecht in een leuk en dynamisch team waar een mix vindt van young professionals, maar ook ervaren medewerkers.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris tussen €2350 –  €3100 passend bij jouw kennis en ervaring;
  • Fulltime dienstverband;
  • Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving;
  • Een pensioenregeling;
  • Leuke activiteiten en uitjes.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt minimaal een mbo/ hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de logistieke sector;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent communicatief zeer sterk / mondig en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, proactief, stressbestendig en een teamplayer;
  • Je bent oplossingsgericht, flexibel en hebt een “out of the box” denkwijze;
  • Je kunt goed overweg met een CRM systeem en Microsoft Office.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitbrengen, uitwerken en distribueren van offertes;
  • Opvolgen en verwerken van uitgebrachte offertes;
  • Checken kredietwaardigheid van potentiële klant indien nodig;
  • Uitvoeren aftersales;
  • Administratief verwerken van alle relevante informatie en het CRM systeem up-to-date houden;
  • Ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de buitendienst;
  • Maken van afspraken voor de buitendienst;
  • Uitvoeren correspondentie aan de hand van onder andere bezoekberichten en aantekeningen

Accountmanager Logistiek

Lekker in de auto, onderweg naar de klant en actief met de verkoop van het totale pakket wat de klant te bieden heeft. Als Sales Executive ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en optimaliseren van de samenwerkingen met jouw nieuwe klanten in jouw eigen regio, waar je de taal van je klanten spreekt. Dát heeft een pré, net als jouw eerdere werkervaring in een buitendienst-sales-functie bij andere logistieke dienstverleners. Met je kennis/ervaring met lucht-en/of zeevracht kun jij op niveau met jouw klanten praten.

Werken ga je voor een van de topspelers in de logistieke markt. Binnen deze organisatie zal je onderdeel zijn van een wereldwijde familie waarin de medewerkers de hoofdrol spelen. Met veel doorgroeimogelijkheden en kansen staat deze werkgever hoog aangeschreven en dat is niet voor niets!

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Salaris vanaf de €2700,- afgestemd op de kennis en ervaring die jij meebrengt;
  • 28 vakantiedagen per jaar
  • 8% vakantiegeld uitbetaald in mei en 5% gratificatie uitbetaald in november;
  • lease-auto, laptop en mobiele telefoon;
  • volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen;
  • En ook niet geheel onbelangrijk, een heel leuk team waar je mee gaat samenwerken!

Hier herken jij jezelf in

  • Jij wordt blij van nieuwe klanten én je krijgt een boost van een verkoopsucces!
  • Zeker 2 jaar ervaring in een commerciële functie (inside of outside sales) in de logistieke sector;
  • Up-to-date kennis/ervaring van lucht- of zeevracht, incoterms en internationale logistiek;
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio rondom standplaats Eindhoven;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschirft;
  • Een goede portie lef!

Dit vind je leuk om te doen

  • Aanbieden van maatwerkoplossingen aan nieuwe accounts o.b.v. accountplannen i.s.m. operationele managers;
  • Opbouwen en onderhouden van een netwerk (intern en extern)
  • Zorgdragen voor adequate managementinformatie van de markt(positie) ten einde het accountplan te kunnen toetsen;
  • Aanbieden en opvolgen van offertes aan potentiële klanten;