MBO

CNC Frezer

Zie jij er de sport en uitdaging in om processen optimaal te laten lopen, verder te verbeteren en de kwaliteit te borgen? Dan ben jij de CNC Frezer die wij zoeken. Samen met 13 andere verspaners maak je kwalitatief hoogwaardige producten in o.a. de medische, defensie- en semicon.-industrie! De werkzaamheden zijn zeer divers en uitdagend!

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen €2500,- – €3300,-
  • een jaarlijkse winstdeling;
  • 27 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
  • een goede pensioenregeling;
  • PC-privéplan + fietsplan;
  • volop persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en opleidingen;
  • een jaarlijks bedrijfsfeest met alle collega’s;
  • interne doorgroeimogelijkheden;
  • diverse collectiviteitsregelingen;
  • personeelsaanbiedingen;
  • deelname aan sportactiviteiten.

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt ervaring met een 3-assige en bij voorkeur 5-assige freesbank;
  • Je hebt ervaring met het opspannen, uitmiddelen en bewerken van gietstukken en lassamenstellingen;
  • Je hebt ervaring met het boren en kotteren van grote passingen;
  • Je kunt zelfstanding programmeren met een Heidenhain en/of Siemens besturing;
  • Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau (Verspaning niveau 3 of 4),
  • Je beschikt over voldoende kennis van tekening lezen en geometrische meettechniek;
  • Je werkt nauwgezet, teamplayer, flexibel en gedreven;
  • Je bent bereid te werken in 2-ploegen (vroege ochtend / late middag).

Dit vind je leuk om te doen

Ben jij een echte vakman of werk je graag in een technische omgeving? Dan past deze baan perfect bij jou! Je komt te werken in een veelzijdig bedrijf dat meerdere disciplines kent als projectmanagement, engineering, prototyping, productie, assemblage en installatie van met name machines en installaties. Zo maken ze machines voor onder andere film-, folie, foam-, stof- en de papierindustrie. Daarnaast produceren ze middelzwaar tot zwaar constructiewerk, verspanen ze constructies en bewerken ze diverse materialen als gietijzer, staal, pantserstaal en aluminium. De klanten zijn wereldwijd verspreid en zijn actief in de staalindustrie, machinebouw en medische-, automotive-, bouw- en defensie markt. Ben je flexibel ingesteld en heb je een hands-on

Spuiter

Heb jij kennis van spuiten of interesse om het vak te leren? Ben je gericht op kwaliteit en op zoek naar een goed betaalde baan in dagdienst? Solliciteer dan snel!

Dit zoek je in een baan

  • Geld! Een goed salaris tussen €2300,- – €3200,-
  • een jaarlijkse winstdeling;
  • 27 vakantiedagen en 13 ADV-dagen;
  • een goede pensioenregeling;
  • PC-privéplan + fietsplan;
  • volop persoonlijke ontwikkeling door middel van trainingen en opleidingen;
  • een jaarlijks bedrijfsfeest met alle collega’s;
  • interne doorgroeimogelijkheden;
  • diverse collectiviteitsregelingen;
  • personeelsaanbiedingen;
  • deelname aan sportactiviteiten.

Hier herken jij jezelf in

  • Je beschikt over minimaal MBO niveau 2 werk en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met oppervlaktebehandeling;
  • Je bent kwaliteitsbewust en hebt oog voor de details.

Dit vind je leuk om te doen

Ben jij een echte vakman of werk je graag in een technische omgeving? Dan past deze baan perfect bij jou! Je komt te werken in een veelzijdig bedrijf dat meerdere disciplines kent als projectmanagement, engineering, prototyping, productie, assemblage en installatie van met name machines en installaties. Zo maken ze machines voor onder andere film-, folie, foam-, stof- en de papierindustrie. Daarnaast produceren ze middelzwaar tot zwaar constructiewerk, verspanen ze constructies en bewerken ze diverse materialen als gietijzer, staal, pantserstaal en aluminium. De klanten zijn wereldwijd verspreid en zijn actief in de staalindustrie, machinebouw en medische-, automotive-, bouw- en defensie markt. Ben je flexibel ingesteld en heb je een hands-on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Customer service werknemer

Logistiek Administratief Medewerker

Werken in een leuk team met gedreven collega’s is voor jou een must!! Als communicatief en administratieve competenties kun jij goed de orde en het overzicht bewaren.  Je gaat aan de slag voor een wereldwijde logistieke dienstverlener waar innovatie hoog in het vaandel staat. Binnen het bedrijf heerst een informele en familiaire sfeer en investeert graag in de groei en ontwikkeling van haar medewerkers. Als logistiek administratief medewerker ben jij  onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande goederen en onderhoudt contact met Nederlandse en Duitse partners. 

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris wat past bij jou werk- en denkniveau v.a. €2200 tot aan €3000;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgoeimogelijkheden;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Leuke activiteiten en uitjes;
  • Een dynamische en innovatieve werkomgeving.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je heb affiniteit met transport en logistiek;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
  • Je bent administratief ster, secuur en je werkt nauwgezet met klantgegevens;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Je presteert goed in een relatief hectische werkomgeving, bent stressbestendig en je doet graag dat stapje extra;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie in de logistieke sector.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitzoeken en zo mogelijk oplossen van onregelmatigheden zoals manco’s en POD’s;
  • Contacten met Nederlandse en Duitse partners;
  • Invoeren van ordergegevens in TMS;
  • Vrachtbrieven printen en paklijsten bevestigen;
  • Afwerken dossiers ten behoeve van facturatie;
  • Laadopdrachten maken en versturen;
  • Overige voorkomende werkzaamheden op de operationele afdeling.
Expediënt planner

(Expediënt) planner

Functieomschrijving

Wat doe je als Expediënt planner?

Als expediënt (planner) begin je je dag met het nalopen van je planning van de dag ervoor. Daarna pak je je planning voor de volgende dag op. Je hebt de hele dag veel contact met je collega’s van verschillende afdelingen, maar ook met onze vaste carriers en internationale agenten. Je bent werkzaam op een levendige en bruisende afdeling waar teambelang voorop staat. Er is ruimte voor sociale contacten en een grapje, maar we stropen ook samen onze mouwen op om te zorgen dat we onze klanten maximaal bedienen. Aan het einde van de dag loop je ter controle nog eens door je digitale planning heen en vertrek je met een voldaan gevoel naar huis.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.500,-€3500,-
  • Leuke activiteiten en uitjes
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • Je beschikt over mbo 4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie is een pre;
  • Indien je bereid bent om te investeren in je toekomst en dit vak te leren van onze ervaren collega’s, dan zullen wij jou volledig opleiden binnen de organisatie
  • Je kunt communiceren in het Nederlands, Engels en Duits (woord en geschrift);
  • Je bent secuur en accuraat en je werkt nauwgezet met klantengegevens;
  • Je hebt een organisatorisch vermogen en kunt goed het overzicht bewaren;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Word en Excel vaardigheden zijn een pre.

Dit vind je leuk om te doen

  • Aannemen, bevestigen en invoeren (aanmaak dossier) van opdrachten die of rechtstreeks van een klant of via de afdeling verkoop binnenkomen;
  • Onderbrengen van de vracht bij één van de strategische vervoerders waarbij men continu streeft naar optimalisatie van de verhouding tussen de prijs en het vervoer binnen de afgesproken looptijden;
  • Opstellen laadopdracht en loslijsten en verzenden aan vervoerder;
  • Afgeven beladingsinstructies aan het loodspersoneel en duidelijk aangeven eventuele onregelmatigheden;
  • Volledig en juist instrueren van vervoerders/trailer- of containeroperators voor iedere rit c.q. zending;
  • Verzenden volledige instructies per zending naar agenten;
  • Nakomen van administratieve verplichtingen naar opdrachtgevers, afzenders en agenten;
  • Onderhouden van contacten met vervoerders, klanten en internationale agenten;
  • Tijdig inlichten van klanten en vervoerders bij onregelmatigheden;
  • Beantwoorden van vragen van klanten en vervoerders;
  • Aannemen van klachten en op een juiste manier oplossen of doorspelen.
Administratief medewerker

Commercieel Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Wat doe je als Commercieel administratief medewerker?

In deze rol ondersteun je het team, zodat jullie samen tot een goed eindresultaat komen. Dit doe je door ze van relevante klant- en marktinformatie te voorzien die je door middel van research hebt samengesteld. Tevens ben je verantwoordelijk voor andere administratieve werkzaamheden, zoals het beheren van ons CRM systeem.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.500,-€2800,-
  • Leuke activiteiten en uitjes
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4/ hbo opleiding in een commerciële of bedrijfskundige richting;
  • Indien je bereid bent om te investeren in je toekomst en dit vak te leren van onze ervaren collega’s, dan zullen wij jou volledig opleiden binnen onze Academy;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, onderzoekend, proactief, stressbestendig en een teamplayer.

Dit vind je leuk om te doen

  • Beheren van de algemene Sales & Info mailbox en correspondentie correct beantwoorden of doorzetten;
  • Afgeven van tarieven, dagprijzen en offertes aan (potentiële) klanten;
  • Telefonisch en via e-mail contact onderhouden met externe partijen en klanten;
  • Verzamelen en voorbereiden van informatie van geselecteerde leads of klanten;
  • Opvragen en inventariseren van aanvullende informatie bij de Accountmanagers;
  • Vastleggen van deze informatie in het CRM systeem, zodat je collega’s contact kunnen opnemen met de betreffende leads of klanten;
  • Signaleren van trends in de markt;
  • Meedenken en voorstellen aandragen voor potentiële nieuwe klanten;
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden en ondersteunende taken van de Sales Afdeling.
HR Officer

HR Officer

Functieomschrijving

Wat doe je als HR Officer?

Onze opdrachtgever focust zich met name op (groupage) transport van en naar Frankrijk. Daar komt veel bij kijken, zeker op de HR afdeling. Ze hebben een superteam van eigen chauffeurs, monteurs en logistiek personeel in dienst, waarvoor ze iedere periode de juiste urenverwerking afhandelen. Deze terugkomende administratieve taak vormt, samen met overige personeelsmutaties, de voorbereiding voor een juiste salarisadministratie en betaling. Secuur werk, dus jouw oog voor detail en accuraatheid komt hier goed van pas!

Naast de administratieve werkzaamheden die van groot belang zijn, bied je ondersteuning op alle HR activiteiten. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, personeelsreglementen, maar ook het uitvoeren van werkzaamheden voor werving en selectie. Ben je creatief en wil je een rol spelen bij onze Employer Branding en Social Media activiteiten, dan krijg je alle ruimte!

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2600,- €3200,-
  • Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;

Hier herken jij jezelf in

  • Een mbo opleiding of ben je een startende hbo-er, bij voorkeur in de richting van HRM;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Enige werkervaring binnen een HR team en/of met (HR)administratie, is een pre, is dit met AFAS? Een nóg grotere pré;
  • Vind je het leuk om onze opdrachtgever nog beter op de kaart te zetten in de regio en op Social Media, dan zijn we op zoek naar jou!
  • Interesse in of affiniteit met de wereld van transport en logistiek;
  • Je bent sociaal, proactief, dienstverlenend, accuraat en resultaatgericht;
  • Je bent zowel schriftelijk als communicatief vaardig;
  • Je bent integer en beschikt over empathisch vermogen;
  • Je weet in een dynamische werkomgeving de juiste prioriteiten te stellen en alert en zorgvuldig te werk te gaan.

Dit vind je leuk om te doen

  • Verzorgen van de personeelsadministratie, zoals het opstellen van contracten, het verwerken van mutaties en het beheren van personeelsdossiers;
  • Ondersteunen en voorbereiden van de salarisadministratie. Denk hierbij o.a. aan de urenverwerking van onze chauffeurs en overig personeel;
  • Verzorgen van het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom in ons personeelssysteem AFAS;
  • Meedenken met en implementatie van digitalisering van alle processen (oa. in AFAS);
  • Uitvoeren van administratieve en organisatorische werkzaamheden op het gebied van werving & selectie;
  • Uitvoeren van andere voorkomende administratieve taken;
  • Organiseren van leuke extraatjes voor ons personeel bij gelegenheden zoals jubilea, pensioen en andere activiteiten;
  • Ondersteunen en aandragen van innovatieve ideeën op het gebied van employer branding en HR marketing.
Customer service werknemer

Customer Service Representative

Functieomschrijving

Wat doe je als Customer Service Representative?

Voor een snelgroeiende divisie binnen onze logistieke opdrachtgever in Venlo, zijn wij op zoek naar een Customer Service Representative.

De afdeling Customer Services is een operationele afdeling en is eerste aanspreekpunt voor de klanten van de site, voor opdrachten, vragen en klachten betreffende hun goederenopslag en/of transport.

Als Customer Services Representative verricht je administratieve handelingen en planningsactiviteiten. Daarnaast fungeer je als spil tussen de klant, interne afdelingen en externe partijen. Dit doe je op een zodanige wijze dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inkomende, orderpick en uitgaande proces in het Warehouse en dat aan de klantspecifieke afspraken en wensen wordt voldaan. 

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.400 en €2.700
  • Een leuk en dynamisch team waarmee je graag samenwerkt
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met Excel;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een pre is minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de logistiek.

Dit vind je leuk om te doen

  • Monitoren (realtime), met behulp van het warehousemanagementsysteem en/of transportplanningsprogramma en d.m.v. in- en externe afstemming, van het verloop van het pick/pack proces t.o.v. afspraken met de klant;
  • Signaleren van verstoringen, informeren van de klant(en) en transporteurs van de verwachte vertragingen/wijzigingen;
  • Fungeren als eerste operationeel aanspreekpunt voor toegewezen klant(en) en als spil tussen klant en interne afdelingen;
  • Aangeven van mogelijke problemen/knelpunten, meedenken met de klant over oplossing;
  • Behandelen en doorspelen van klachten van de klant(en);
  • In voorkomende gevallen leveren van inbreng aan projecten ter verbetering van de processen en werkinstructies.
Inventory controller vacature

Inventory Controller

Functieomschrijving

Wat doe je als Inventory Controller

Als inventory controller ben je verantwoordelijk voor het plannen, instellen, controleren én rapporteren van de fysieke voorraad binnen het warehouse. Een groot deel van dit warehouse is geautomatiseerd, dus je bent ook dagelijks bezig met het shuttle-systeem waarin de voorraad wordt opgeslagen.

Je controleert en rapporteert de door het systeem gegenereerde cyclustellingen op nauwkeurigheid. Hoe nauwkeuriger dit bijgehouden wordt, hoe beter de processen in het warehouse lopen. Signaleer je afwijkingen of inventarisverschillen? Dan schakel je snel en corrigeer je deze samen met jouw team. Jij werkt eraan mee!

Hoe je dit doet? In je eerste jaar als inventory controller volg je drie trainingen, waarmee je binnen no-time alle ins-and-outs weet van het warehouse managementsysteem

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld. Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2250,- en €3055,-
  • Een leuk en dynamisch team waarmee je graag samenwerkt
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • passie voor het vak! Dit weet je ook op andere over te brengen!
  • ervaring binnen een warehouse omgeving. Heb je daarnaast ook al ervaring binnen een vergelijkbare rol? Dan is dat mooi meegenomen;
  • goede beheersing van de Engelse taal, in woord en in geschrift;
  • uitgebreide kennis van Excel en je bent in staat om jezelf nieuwe systemen snel eigen te maken;
  • analytisch vermogen in combinatie met procesmatige manier van werken.

Dit vind je leuk om te doen

  • signaleren van verschillen tussen de fysieke voorraden en de voorraadgegevens in het systeem;
  • analyseren van de omloopsnelheid van producten en het bepalen van de juiste plaatsing van de producten in het warehouse;
  • controleren en corrigeren van de voorraadgegevens tussen warehouse managementsysteem en onze geautomatiseerde systemen;
  • analyseren van de voorraadverschillen en het komen tot een passende oplossing. Voor nu, maar ook voor in de toekomst;
  • verwerken van geïnventariseerde gegevens in ons systeem, het uitdraaien van rapportages voor management en operatie en het zelfstandig uitvoeren van analyses.
Warehouse Manager vacature

Warehouse Manager

Functieomschrijving

Wat doe je als Warehouse Manager?


Als Warehouse Manager draag je zorg voor de uitvoering en het optimaliseren van het logistieke proces binnen onze Warehouses, zodanig dat wordt voldaan aan de gestelde productienormen, tijds- en kwaliteitseisen en vastgestelde procedures en regels. Als Warehouse Manager verzorg je samen met jouw team en collega Warehouse Managers voor alle inslag, opslag en uitslag van goederen voor de klanten en value added activiteiten.

Dit alles doe je binnen een innoverende omgeving, kom je te werken met automatisering en digitalisering en bouw je mee aan de toekomst. Binnen de rol van Warehouse Manager rapporteer je rechtstreeks aan de Manager Operations en geef je leiding aan gemiddeld 1 tot 3 (Senior) Warehouse Team Leaders en indirect aan 5 tot 45 warehouse medewerkers.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2700,- €4200
  • Je gaat werken met de nieuwste automatiseringstechnieken binnen de logistiek en bouwt mee aan de toekomst
  • Een arbeidsovereenkomst voor vooralsnog 1 jaar voor 40 uur per week, met intentie tot een vast dienstverband
  • Een afwisselende en uitdagende baan in een internationale omgeving

Hier herken jij jezelf in

  • Niet zozeer in het bezit bent van een diploma, maar vooral een passie hebt voor de logistiek en dit ook weet over te brengen op anderen;
  • Je zo’n 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie in een logistieke omgeving of productieorganisatie;
  • Wanneer je reeds enige ervaring hebt met automatisering binnen de logistiek, is dat een pré, maar zeker geen must!
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Beheers je daarnaast nog andere talen? Dan is dat zeer zeker een pré!

Dit vind je leuk om te doen

  • Afstemmen van de logistieke activiteiten van de eigen afdeling met die van andere interne afdelingen;
  • Bewaken van de uitvoering van de logistieke processen t.o.v. dag- en weekplanning;
  • Verzorgen van managementinformatie aan de hand van vooraf afgesproken targets/KPI’s;
  • Toezien op de uitvoering in kwalitatieve en kwantitatieve zin met de nadruk op kwaliteit en security requirements, treffen van corrigerende maatregelen bij afwijkingen;
  • Het initiëren en borgen van continuous improvement t.a.v. de operationele processen.
Freight forwarder vacature

Freight Forwarder

Functieomschrijving

Wat doe je als Freight Forwarder?


Jij hoort de vraag áchter de vraag. Doordat je nauw contact onderhoudt met onze carriers én klanten, ben jij in staat de beste maatwerk transportoplossing te vinden. Van het vervoeren van kinderspeelgoed tot aan brandgevaarlijke producten. Jij werkt eraan mee!

Hoe je dit doet? Het screenen van een transportaanvraag, het zoeken naar een passende transportoplossing en het opvolgen van de zending wanneer deze onderweg is naar zijn eindbestemming. Je bent én blijft, van A tot Z in de lead.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2325,81 en de €3256,80 bruto per maand;
  • 24 vakantiedagen, 4 adv-dagen en 8% vakantiegeld;
  • een gunstige pensioenregeling, waarvan een deel premievrij en een eigen bijdrage van 5%;
  • de ruimte en vrijheid om te ondernemen in een informele omgeving waarin jij onderdeel gaat zijn van een betrokken, gezellig en vooral leuk team!
  • toegang tot kennis en training via onze Academy en externe trainingen. Zo kan jij groeien en invloeden uitoefenen op jouw carrière pad.

Hier herken jij jezelf in

  • een proactieve manier van werken, je bent kritisch en stelt de juiste vragen. Aan de klant, maar ook binnen de operatie;
  • ervaring in een klant- / oplossingsgerichte functie;
  • kennis van de logistieke dienstverlening is een grote pré, maar anders leren we je graag alle kneepjes van het vak!
  • beheersing van de Engelse taal, spreek je daarnaast ook Nederlands óf een andere vreemde taal? Dan komt dat zeker van pas.

Dit vind je leuk om te doen

  • boeken van zendingen middels ons transport management systeem, met een van onze carriers/transporteurs;
  • opvolgen van de status van de zending, het tijdig signaleren van verstoringen of oponthoud onderweg én de klant hierover proactief op de hoogte houden;
  • het afmelden van zendingen, wanneer dat deze op de plaats van bestemming zijn en het verzorgen van een correcte facturatie aan onze klant.