Administratief

Commercieel Medewerker Binnendienst

Heb jij affiniteit met logistiek? Beschik jij over sterke communicatieve en organisatorische skills en denk jij oplossingsgericht met je collega´s en klanten mee? Als commercieel medewerker binnendienst ben jij de basis voor jouw collega in de buitendienst. Jullie werken nauw samen en je verricht ondersteunende werkzaamheden voor deze collega(‘s). Zo benader je actief potentiële klanten, werkt de offertes uit en zorgt dat alles juist in het CRM systeem komt te staan. Je komt terecht in een leuk en dynamisch team waar een mix vindt van young professionals, maar ook ervaren medewerkers.

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris tussen €2350 –  €3100 passend bij jouw kennis en ervaring;
  • Fulltime dienstverband;
  • Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving;
  • Een pensioenregeling;
  • Leuke activiteiten en uitjes.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt minimaal een mbo/ hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de logistieke sector;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent communicatief zeer sterk / mondig en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, proactief, stressbestendig en een teamplayer;
  • Je bent oplossingsgericht, flexibel en hebt een “out of the box” denkwijze;
  • Je kunt goed overweg met een CRM systeem en Microsoft Office.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitbrengen, uitwerken en distribueren van offertes;
  • Opvolgen en verwerken van uitgebrachte offertes;
  • Checken kredietwaardigheid van potentiële klant indien nodig;
  • Uitvoeren aftersales;
  • Administratief verwerken van alle relevante informatie en het CRM systeem up-to-date houden;
  • Ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de buitendienst;
  • Maken van afspraken voor de buitendienst;
  • Uitvoeren correspondentie aan de hand van onder andere bezoekberichten en aantekeningen
Customer service werknemer

Logistiek Administratief Medewerker

Werken in een leuk team met gedreven collega’s is voor jou een must!! Als communicatief en administratieve competenties kun jij goed de orde en het overzicht bewaren.  Je gaat aan de slag voor een wereldwijde logistieke dienstverlener waar innovatie hoog in het vaandel staat. Binnen het bedrijf heerst een informele en familiaire sfeer en investeert graag in de groei en ontwikkeling van haar medewerkers. Als logistiek administratief medewerker ben jij  onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande goederen en onderhoudt contact met Nederlandse en Duitse partners. 

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris wat past bij jou werk- en denkniveau v.a. €2200 tot aan €3000;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgoeimogelijkheden;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Leuke activiteiten en uitjes;
  • Een dynamische en innovatieve werkomgeving.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je heb affiniteit met transport en logistiek;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
  • Je bent administratief ster, secuur en je werkt nauwgezet met klantgegevens;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Je presteert goed in een relatief hectische werkomgeving, bent stressbestendig en je doet graag dat stapje extra;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie in de logistieke sector.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitzoeken en zo mogelijk oplossen van onregelmatigheden zoals manco’s en POD’s;
  • Contacten met Nederlandse en Duitse partners;
  • Invoeren van ordergegevens in TMS;
  • Vrachtbrieven printen en paklijsten bevestigen;
  • Afwerken dossiers ten behoeve van facturatie;
  • Laadopdrachten maken en versturen;
  • Overige voorkomende werkzaamheden op de operationele afdeling.
Administratief medewerker

Commercieel Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Wat doe je als Commercieel administratief medewerker?

In deze rol ondersteun je het team, zodat jullie samen tot een goed eindresultaat komen. Dit doe je door ze van relevante klant- en marktinformatie te voorzien die je door middel van research hebt samengesteld. Tevens ben je verantwoordelijk voor andere administratieve werkzaamheden, zoals het beheren van ons CRM systeem.

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.500,-€2800,-
  • Leuke activiteiten en uitjes
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning
  • Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4/ hbo opleiding in een commerciële of bedrijfskundige richting;
  • Indien je bereid bent om te investeren in je toekomst en dit vak te leren van onze ervaren collega’s, dan zullen wij jou volledig opleiden binnen onze Academy;
  • Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent accuraat, onderzoekend, proactief, stressbestendig en een teamplayer.

Dit vind je leuk om te doen

  • Beheren van de algemene Sales & Info mailbox en correspondentie correct beantwoorden of doorzetten;
  • Afgeven van tarieven, dagprijzen en offertes aan (potentiële) klanten;
  • Telefonisch en via e-mail contact onderhouden met externe partijen en klanten;
  • Verzamelen en voorbereiden van informatie van geselecteerde leads of klanten;
  • Opvragen en inventariseren van aanvullende informatie bij de Accountmanagers;
  • Vastleggen van deze informatie in het CRM systeem, zodat je collega’s contact kunnen opnemen met de betreffende leads of klanten;
  • Signaleren van trends in de markt;
  • Meedenken en voorstellen aandragen voor potentiële nieuwe klanten;
  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden en ondersteunende taken van de Sales Afdeling.
Finance and laptop

(Hoofd) Financiële Administratie

Functieomschrijving

Wat doe je als (Senior) Financiële Administratie

Je gaat werken voor een bedrijf dat met een grote diversiteit aan financiële expertises bedrijven en particulieren adviseert over onder andere (bedrijfs)risico’s, verzekeringen, pensioenen, hypotheken en financiële planning.

Je gaat werken voor een onafhankelijk familiebedrijf dat veel waarde hecht aan langdurige klantrelaties met een persoonlijke benadering. Als (hoofd) Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor de kwalitatieve boekhouding van de organisatie. Je houdt je onder ander bezig met financieel-administratieve werkzaamheden rondom debiteuren, kasbankboeken, memorialen en crediteuren

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

• Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2800,- en €3800,-
• Werktijden: 09:00 17:00
• Ruimte om jezelf te ontwikkeling in de vorm van opleidingen
• Een prettige en informele werksfeer
• Een dynamisch en ambitieus bedrijf

Hier herken jij jezelf in

• Je beschikt over HBO-werk- en -denkniveau
• Je hebt een relevante, bedrijfseconomische opleiding afgerond
• Je hebt bij voorkeur affiniteit met verzekeringsadministratie of bent bereid tot (zelf)studie
• Je Werkt nauwkeurig en toont initiatief
• Je bent communicatief vaardig

Dit vind je leuk om te doen

• Werkzaamheden rondom debiteuren, kasbankboeken, memorialen en crediteuren.
• In samenwerking met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor de polis prolongatie
• Werkzaamheden bij het opstellen van jaarrekeningen en managementrapportages
• Werken met verzekeringssoftware zoals ANVA, in combinatie met Exact Online

Customer service werknemer

Customer Service Representative

Functieomschrijving

Wat doe je als Customer Service Representative?

Voor een snelgroeiende divisie binnen onze logistieke opdrachtgever in Venlo, zijn wij op zoek naar een Customer Service Representative.

De afdeling Customer Services is een operationele afdeling en is eerste aanspreekpunt voor de klanten van de site, voor opdrachten, vragen en klachten betreffende hun goederenopslag en/of transport.

Als Customer Services Representative verricht je administratieve handelingen en planningsactiviteiten. Daarnaast fungeer je als spil tussen de klant, interne afdelingen en externe partijen. Dit doe je op een zodanige wijze dat de juiste gegevens en planningen beschikbaar zijn voor het inkomende, orderpick en uitgaande proces in het Warehouse en dat aan de klantspecifieke afspraken en wensen wordt voldaan. 

Vereisten

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2.400 en €2.700
  • Een leuk en dynamisch team waarmee je graag samenwerkt
  • Een uitdagende en afwisselende baan

Hier herken jij jezelf in

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met Excel;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een pre is minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de logistiek.

Dit vind je leuk om te doen

  • Monitoren (realtime), met behulp van het warehousemanagementsysteem en/of transportplanningsprogramma en d.m.v. in- en externe afstemming, van het verloop van het pick/pack proces t.o.v. afspraken met de klant;
  • Signaleren van verstoringen, informeren van de klant(en) en transporteurs van de verwachte vertragingen/wijzigingen;
  • Fungeren als eerste operationeel aanspreekpunt voor toegewezen klant(en) en als spil tussen klant en interne afdelingen;
  • Aangeven van mogelijke problemen/knelpunten, meedenken met de klant over oplossing;
  • Behandelen en doorspelen van klachten van de klant(en);
  • In voorkomende gevallen leveren van inbreng aan projecten ter verbetering van de processen en werkinstructies.