Administratief

Financieel administratief medewerker

Wat doe je als Financieel administratief medewerker?

Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Van het nauwkeurig verwerken van in- en verkoopfacturen tot het coördineren van het bedrijfswagenpark.

Je wilt deze baan, omdat…

  • je een passend salaris krijgt tot maximaal €3000,00;
  • er veel opleidingsmogelijkheden en cursussen beschikbaar zijn, afhankelijk van functievereisten;
  • je reiskostenvergoeding krijgt conform bedrijfshandboek;
  • je 25 vakantie-/snipperdagen, 1 compensatie dag én extra roostervrije dagen krijgt;
  • je zult werken voor een informeel, duurzaam en modern familiebedrijf waar iedereen meetelt;
  • er veel ruimte is voor eigen inbreng van ideeën;
  • er gezellige activiteiten worden georganiseerd vanuit de personeelsvereniging.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring in administratieve/facilitaire functies en affiniteit met automatisering.
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit, toont verantwoordelijkheidsgevoel en zelfvertrouwen.
  • Stressbestendigheid, het vermogen om prioriteiten te stellen en accuraat werken behoren tot jouw sterke punten.
  • Je bent een teamspeler met een sterk servicegerichte instelling die graag het verschil maakt.

Dit vind je leuk om te doen

  • Verwerken van in- en verkoopfacturen;
  • Verwerken van financiële boekingen;
  • Debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Urenregistratie;
  • Het onderhouden van contracten (zoals energie, keuringen en verzekeringen);
  • Coördineren en beheren van het bedrijfswagenpark, inclusief administratieve afhandeling;
  • Zorgen voor een goed functionerende werkomgeving door het beheren van faciliteiten en andere gebouw-gerelateerde aspecten (gebouwenbeheer).

XLNT Recruitment Agency is een Werving&Selectiebureau dat zich focust op het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en opdrachtgevers. We geloven in unieke talenten en karaktereigenschappen om ideale matches te creëren. Met persoonlijke begeleiding gedurende het sollicitatieproces streven we ernaar om de juiste carrièrekansen te vinden, zodat kandidaten met plezier naar hun droombaan gaan.

2153420

Financieel administratief medewerker Meer lezen »

Customer service werknemer

Logistiek Administratief Medewerker

Werken in een leuk team met gedreven collega’s is voor jou een must!! Als communicatief en administratieve competenties kun jij goed de orde en het overzicht bewaren.  Je gaat aan de slag voor een wereldwijde logistieke dienstverlener waar innovatie hoog in het vaandel staat. Binnen het bedrijf heerst een informele en familiaire sfeer en investeert graag in de groei en ontwikkeling van haar medewerkers. Als logistiek administratief medewerker ben jij  onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande goederen en onderhoudt contact met Nederlandse en Duitse partners. 

Dit zoek jij in een baan

  • Geld! Een mooi salaris wat past bij jou werk- en denkniveau v.a. €2200 tot aan €3000;
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgoeimogelijkheden;
  • Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
  • Een informele en goede werksfeer;
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
  • Leuke activiteiten en uitjes;
  • Een dynamische en innovatieve werkomgeving.

Hier herken je jezelf in

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau;
  • Je heb affiniteit met transport en logistiek;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
  • Je bent administratief ster, secuur en je werkt nauwgezet met klantgegevens;
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden en je legt gemakkelijk contact met klanten;
  • Je presteert goed in een relatief hectische werkomgeving, bent stressbestendig en je doet graag dat stapje extra;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie in de logistieke sector.

Dit vind je leuk om te doen

  • Uitzoeken en zo mogelijk oplossen van onregelmatigheden zoals manco’s en POD’s;
  • Contacten met Nederlandse en Duitse partners;
  • Invoeren van ordergegevens in TMS;
  • Vrachtbrieven printen en paklijsten bevestigen;
  • Afwerken dossiers ten behoeve van facturatie;
  • Laadopdrachten maken en versturen;
  • Overige voorkomende werkzaamheden op de operationele afdeling.

Logistiek Administratief Medewerker Meer lezen »