Commercieel Medewerker Binnendienst
Heb jij affiniteit met logistiek? Beschik jij over sterke communicatieve en organisatorische skills en denk jij oplossingsgericht met je collega´s en klanten mee? Als commercieel medewerker binnendienst ben jij de basis voor jouw collega in de buitendienst. Jullie werken nauw samen en je verricht ondersteunende werkzaamheden voor deze collega(‘s). Zo benader je actief potentiële klanten, werkt de offertes uit en zorgt dat alles juist in het CRM systeem komt te staan. Je komt terecht in een leuk en dynamisch team waar een mix vindt van young professionals, maar ook ervaren medewerkers.
Dit zoek jij in een baan
- Geld! Een mooi salaris tussen €2350 – €3100 passend bij jouw kennis en ervaring;
- Fulltime dienstverband;
- Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
- Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
- Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Een informele en goede werksfeer;
- Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
- Een dynamische, internationale en innovatieve werkomgeving;
- Een pensioenregeling;
- Leuke activiteiten en uitjes.
Hier herken je jezelf in
- Je hebt minimaal een mbo/ hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen de logistieke sector;
- Je beschikt over goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, kennis van de Duitse taal is een pre;
- Je bent communicatief zeer sterk / mondig en hebt een klantgerichte houding;
- Je bent accuraat, proactief, stressbestendig en een teamplayer;
- Je bent oplossingsgericht, flexibel en hebt een “out of the box” denkwijze;
- Je kunt goed overweg met een CRM systeem en Microsoft Office.
Dit vind je leuk om te doen
- Uitbrengen, uitwerken en distribueren van offertes;
- Opvolgen en verwerken van uitgebrachte offertes;
- Checken kredietwaardigheid van potentiële klant indien nodig;
- Uitvoeren aftersales;
- Administratief verwerken van alle relevante informatie en het CRM systeem up-to-date houden;
- Ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de buitendienst;
- Maken van afspraken voor de buitendienst;
- Uitvoeren correspondentie aan de hand van onder andere bezoekberichten en aantekeningen