HR Officer
Functieomschrijving
Wat doe je als HR Officer?
Onze opdrachtgever focust zich met name op (groupage) transport van en naar Frankrijk. Daar komt veel bij kijken, zeker op de HR afdeling. Ze hebben een superteam van eigen chauffeurs, monteurs en logistiek personeel in dienst, waarvoor ze iedere periode de juiste urenverwerking afhandelen. Deze terugkomende administratieve taak vormt, samen met overige personeelsmutaties, de voorbereiding voor een juiste salarisadministratie en betaling. Secuur werk, dus jouw oog voor detail en accuraatheid komt hier goed van pas!
Naast de administratieve werkzaamheden die van groot belang zijn, bied je ondersteuning op alle HR activiteiten. Denk hierbij aan het opstellen van contracten, personeelsreglementen, maar ook het uitvoeren van werkzaamheden voor werving en selectie. Ben je creatief en wil je een rol spelen bij onze Employer Branding en Social Media activiteiten, dan krijg je alle ruimte!
Vereisten
Dit zoek jij in een baan
- Geld! Wij bieden jou een goed salaris tussen de €2600,- €3200,-
- Werken bij een groeiende en kerngezonde logistieke dienstverlener waar normen en waarden al decennia lang een belangrijke rol spelen;
- Werken in een laagdrempelige organisatie waar de lijntjes kort zijn;
- Een deskundig team, waarmee je samen het resultaat bereikt en met plezier kunt terugkijken op je werkdag en je afgeronde planning;
- Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit;
- Een informele en goede werksfeer;
- Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
Hier herken jij jezelf in
- Een mbo opleiding of ben je een startende hbo-er, bij voorkeur in de richting van HRM;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
- Enige werkervaring binnen een HR team en/of met (HR)administratie, is een pre, is dit met AFAS? Een nóg grotere pré;
- Vind je het leuk om onze opdrachtgever nog beter op de kaart te zetten in de regio en op Social Media, dan zijn we op zoek naar jou!
- Interesse in of affiniteit met de wereld van transport en logistiek;
- Je bent sociaal, proactief, dienstverlenend, accuraat en resultaatgericht;
- Je bent zowel schriftelijk als communicatief vaardig;
- Je bent integer en beschikt over empathisch vermogen;
- Je weet in een dynamische werkomgeving de juiste prioriteiten te stellen en alert en zorgvuldig te werk te gaan.
Dit vind je leuk om te doen
- Verzorgen van de personeelsadministratie, zoals het opstellen van contracten, het verwerken van mutaties en het beheren van personeelsdossiers;
- Ondersteunen en voorbereiden van de salarisadministratie. Denk hierbij o.a. aan de urenverwerking van onze chauffeurs en overig personeel;
- Verzorgen van het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom in ons personeelssysteem AFAS;
- Meedenken met en implementatie van digitalisering van alle processen (oa. in AFAS);
- Uitvoeren van administratieve en organisatorische werkzaamheden op het gebied van werving & selectie;
- Uitvoeren van andere voorkomende administratieve taken;
- Organiseren van leuke extraatjes voor ons personeel bij gelegenheden zoals jubilea, pensioen en andere activiteiten;
- Ondersteunen en aandragen van innovatieve ideeën op het gebied van employer branding en HR marketing.